וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם דוברת חתם בהפועל ירושלים: "מאמינים בי ובונים עליי"

31.12.2021 / 11:05

עסקת השנה בכדורסל הישראלי: הגארד של מכבי ראשון לציון עבר לבירה בחוזה לשלוש שנים וחצי, שכולל סעיפי יציאה לקבוצות יורוליג ו-NBA. יותם הלפרין: "החתמה אסטרטגית חשובה מאוד". הופעת הבכורה תהיה נגד מכבי תל אביב

נועם דוברת בריאיון לפתיחת העונה/צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

סוכמה העסקה הגדולה ביותר של השנה בכדורסל הישראלי. הפועל ירושלים הודיעה היום (שישי) על מעברו של נועם דוברת ממכבי ראשון לציון, בעסקה שבמסגרתה יקבלו עבורו הכתומים כ-1.1 מיליון שקל. דוברת חתם בבירה לשלוש עונות וחצי, כשבחוזהו סעיפי יציאה לקבוצות יורוליג ו-NBA.

"אני שמח מאוד להצטרף להפועל ועוד יותר בחוזה ארוך", אמר דוברת לאתר הרשמי של מוליכת הטבלה, "זה נותן תחושה טובה לדעת שמאמינים בך ובונים עליך. עכשיו התפקיד שלי הוא להצדיק את המהלך. ולאוהדים אני רק יכול לומר - יאללה הפועל!".

מאמנו החדש, יותם הלפרין, הוסיף: "נועם מהכישרונות הבולטים בכדורסל הישראלי. הוא עדיין צעיר מאוד ויש לו המון לאן להתפתח, עם זאת יש לו בשלות ובגרות שיאפשרו לנו להשתמש בו כבר עכשיו באופן משמעותי. אנחנו עוקבים אחרי נועם הרבה זמן ואני שמח מאוד שההנהלה והבעלים הצליחו להוציא את המהלך לפועל. זו החתמה אסטרטגית חשובה מאוד למועדון שלנו, ואני משוכנע שהאוהדים שלנו ייהנו מנועם מאוד בשנים הקרובות".

דוברת, מספר 14 החדש של הפועל ירושלים, צפוי לערוך את הופעת הבכורה כבר מחר נגד מכבי תל אביב, כשבקבוצה אישרו כי הוא נכלל בסגל למפגש על אף שרק הבוקר חתם. ביום חמישי בליגת האלופות נגד מנרסה הוא לא יוכל לשחק, מכיוון שמדובר במפגש דחוי שהרישום אליו הסתיים.

נועם דוברת שחקן מכבי ראשון לציון. דני מרון
הבכורה ב"קלאסיקו" נגד מכבי תל אביב/דני מרון

דוברת (19, 1.94) היה מבוקש בבירה כבר בקיץ האחרון ואף הוגשה עבורו הצעה בסכום נכבד, אלא שאז הכתומים מעיר היין סירבו לדון במכירתו. לאחרונה, גם בעקבות מצבה הכלכלי של מכבי ראשון לציון, הסכים יושב הראש יצחק פרי לדון בהעברת הגארד הצעיר, מתוך הבנה שהסכומים שייכנסו ממכירתו יאפשרו למאמן החדש דרור כהן לחזק את הסגל בזרים חדשים במטרה להיחלץ מהתחתית.

דוברת, שגדל במכבי ראשון לציון, סובל העונה מירידה ביכולתו ומכאן שגם במספרים שהוא מעמיד לעומת העונה שעברה, אולם יש לזכור שהיה פצוע בקיץ וגם מצבה המקצועי של הקבוצה - המדורגת האחרונה בטבלה - עשה את שלו. בליגת העל דוברת קלע העונה 5.1 נקודות למשחק ב-14 אחוז לשתי נקודות וב-27 אחוז מחוץ לקשת, ומסר 1.9 אסיסטים למשחק. בעונה שעברה קלע 10.6 נקודות למשחק ב-44 אחוז לשתיים וב-38 אחוז לשלוש ומסר 3.4 אסיסטים בממוצע.

עוד בוואלה!

נועם דוברת: "המטרה היא NBA ואעשה את כל הדרך כדי להגיע לשם"

לכתבה המלאה
נועם דוברת. ניב אהרונסון
בקרוב במדים האדומים של הפועל ירושלים. דוברת/ניב אהרונסון

בהודעת הפרידה ממכבי ראשון לציון, דוברת הנרגש אמר: "להיות קפטן של קבוצת הבוגרים של מכבי ראשון לציון היה החלום שליווה אותי כילד וכנער. בזכות מערכת מקצועית ותומכת הצלחתי להגשים את החלום הגדול הזה כבר בגיל 19. אני מלא הערכה על הזכות שנפלה בחלקי. מכבי ראשון לציון היא חלק מהחיים שלי מאז היותי בן 5. ליוו אותי לאורך השנים אנשים טובים ויקרים, שבלעדיהם לא הייתי מצליח להגיע להישגים המרגשים שהגעתי אליהם. אני רוצה להודות ליו"ר המועדון מר יצחק פרי, שראה ילד עם חלום ועשה הכל כדי לסייע בהגשמתו. למאמן גיא גודס, שקיבל שחקן צעיר ובנחישות ואמונה ידע לתמוך ולתת לי את הבטחון לפרוץ כל הגבולות האפשריים. לגלעד זיו מנכ"ל המועדון ולכל הצוות המקצועי המעולה של המועדון לדרור כהן, אלון שטיין, טוני יאנגר, אביחי ראובן, אלון הראל ואילן טובלי. צוות מדהים שהיה שם עבורי ברגעים הטובים והטובים יותר. לשרון קארש, מנהל מחלקת הנוער, שליווה, לימד, אימן, חיבק ותמך תמיד וללא תנאי. לזיו ארז על המקצועיות הבלתי מתפשרת ועל הבנייה והעיצוב שלי כשחקן וכאדם. לנדב זילברשטיין שליווה אותי הן בגימנסיה והן בנבחרות הצעירות ונתן לך את הבטחון על המגרש. תודה חמה במיוחד לקבוצת האוהדים המסורה של מכבי ראשון, שתומכת, מלווה מעודדת ודוחפת את הקבוצה והשחקנים בכל משחק. אני מאחל לקבוצה הצלחה בהמשך העונה, אני בטוח שעם ההנהלה המסורה ועם הצוות המקצועי המוכשר, הקבוצה תשיג את כל היעדים שלה בהצלחה גדולה. מכבי ראשון תמיד היתה ותמיד תישאר בית עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully