וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספניול קטעה לוולנסיה את רצף הניצחונות עם מהפך דרמטי

ז'ופרה קרראס עלה לבכורה בליגה הבכירה בדקה ה-82, סחט פנדל לזכות הקטלאנים (83) ובישל את השני (88) בדרך ל-1:2 על העטלפים

המחזור ה-19 בליגה הספרדית יצא לדרך הערב (שישי), שעות ספורות לפני פתיחת 2022, עם ניצחונה הדרמטי של אספניול בחוץ, 1:2 על ולנסיה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, הקבוצה של ויסנטה מורנו נקלעה לפיגור בדקה ה-51 כאשר אוסקר אלדרטה נגח את שער היתרון של העטלפים. עם זאת, לאורחת מקטלוניה היה קלף בשרוול אותו שלפה בדקה ה-82, והוא שינה עבורה את המשחק.

ז'ופרה קרראס, ששיחק עד כה בקבוצת המילואים של המועדון, ולא ערך עד היום אף הופעה בליגה הבכירה, עלה לבכורה בלה-ליגה בדקה ה-82, ודקה לאחר מכן סחט פנדל, אותו תירגם ראול דה תומאס לשער השוויון. על הדרך, סחט ז'ופרה כרטיס צהוב שני מהוגו דורו, והמארחת נותרה בעשרה שחקנים. ההצגה של ז'ופרה לא הסתיימה כאן: בדקה ה-88 הוא בישל את השני לחאבי פואדו, וסידר לחבריו ניצחון חוץ יקר שהעלה אותם למקום התשיעי במרחק שלוש נקודות מהמקום השישי.

שחקן אספניול ראול דה תומאס מול שחקן ולנסיה הלדר קוסטה. Aitor Alcalde, GettyImages
ניצחון דרמטי לאספניול. דה תומאס/GettyImages, Aitor Alcalde

מבחינת ולנסיה, רצף חמשת הניצחונות שלה בכל המסגרות (שלושה בליגה) נקטע, והיא פספסה הזדמנות לטפס, לפחות באופן זמני, למקום הרביעי בטבלה, אך לאור ההפסד היא נותרה שמינית, כאשר אספניול נצמדה אליה, עם שתי נקודות פחות מהעטלפים.

המחזור ה-19 בליגה הספרדית יתחדש ביום ראשון, 2 בינואר עם שישה משחקים כשיכללו בין השאר את משחקה של המוליכה ריאל מדריד בחוץ מול חטאפה (15:00). בנוסף, האלופה אתלטיקו מדריד תארח את ראיו וייקאנו לדרבי קטן של מדריד (17:15) בעוד ברצלונה תצא למשחק חוץ מול מאיורקה (22:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully