וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיפוצים בסגל הלייקרס החלו: רונדו הועבר בטרייד לקליבלנד

הרכז הוותיק משלם את המחיר על פתיחת העונה הרעה וצפוי למלא את החלל בקו האחורי הפצוע של הקאבס. דיאנדרה ג'ורדן עלול להיחתך

קליי תומפסון מתאמן עם גולדן סטייט לקראת החזרה למגרשים/מתוך יוטיוב

לוס אנג'לס לייקרס חשבה שהיא בנתה הקיץ סגל נוצץ. אלופת 2020 צירפה את לברון ג'יימס ואנתוני דייויס את ראסל ווסטברוק, כרמלו אנתוני, דווייט הווארד ונוספים, אך חודשיים לתוך העונה לכולם ברור כי הסגל מבוגר מדי ודורש רענון. שינוי ראשון שהתבצע בסגל התרחש הערב (שישי), כאשר הלייקרס שלחו בטרייד לקליבלנד קאבלירס את הרכז הוותיק שזכה עם הקבוצה באליפות האחרונה שלה, רייג'ון רונדו.

מי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא דנזל ולנטיין, אך הוא ככל הנראה ייחתך על ידי הקבוצה כדי לפנות מקום בסגל. על פי דיווח של אדריאן ווג'נרובסקי, רונדו מצפה להזדמנות לקבל דקות משמעותיות בקבוצה שנמצאת בעלייה והיה בעד העסקה מאז נודע לו כי יש אפשרות לבצע אותה.

הרכז בן ה-35, שפרט לג'יימס ודייויס היה אחד המשמעותיים באליפות ב-2020, התקשה לשחזר את היכולת ההיא בקדנציה השנייה בעיר המלאכים. רונדו שותף ב-18 משחקים (בדיוק מחצית ממשחקי הלייקרס עד כה העונה), והעמיד ממוצעים מאכזבים של 3.1 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים ב-16 דקות לערב.

קליבלנד המפתיעה, שמדורגת במקום החמישי במזרח, תהיה התחנה התשיעית בקריירה של רונדו. מבחינת הקבוצה מאוהיו, צירופו של רונדו היה הכרחי לאור מכת הפציעות בקו האחורי. קולין סקסטון סיים את העונה בשלב מוקדם, והשבוע הצטרף אליו הרכז הספרדי ריקי רוביו, שקרע את הרצועה הצולבת.

עוד בוואלה!

יריבים? אמביד ודוראנט מסבירים: הטראש טוק הוא בכלל הערכה הדדית

לכתבה המלאה

שחקן נוסף של הלייקרס שעלול לשלם את המחיר על פתיחת העונה הרעה הוא הסנטר דיאנדרה ג'ורדן. על פי דיווח של בריאן ווינדהורסט, ג'ורדן שמזוהה דווקא עם הקליפרס ייחתך מהקבוצה לטובת החתמתו של סטנלי ג'ונסון, שחתום על חוזה ל-10 ימים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully