וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון תבנה על דני אבדיה בתור רכז? "זה הצעד הגדול הבא שלו"

אנסלד ג'וניור מרוצה מהאלתור שהציב את הישראלי כפוינט גארד בהתקפה וכסנטר בהגנה: "זה חדש עבורו". הקליעה שוב לא נכנסת? ב-NBC גוננו: "אי אפשר להתלונן עליו. הוא עשה הכל מהכל, כמו אולר שוויצרי"

דני אבדיה אחרי שיא הדקות העונתי שלו מול יוטה/האתר הרשמי של הוויזארדס

בצל החיסורים והבידודים, דני אבדיה מצא את עצמו בנישה ייחודית. בניצחון 93:110 הלילה (בין חמישי לשישי) על קליבלנד, ניסה מאמן וושינגטון את הפורוורד הישראלי כרכז במשרה מלאה בהתקפה, וכסנטר בהגנה. במשך דקות ארוכות ניסה אבדיה לשלב בין שני התפקידים, כשהוא מצד אחד מוביל כדור בהתקפה ומצד שני ממלא פונקציה שונה לחלוטין בשמירה על שחקני פנים וניסיון לסייע בריבאונד.

אבדיה סיים את המשחק סטטיסטיקה לא רעה: 24 דקות, 13 נקודות (5 מ-12 מהשדה, 1 מ-5 מהשלוש, 2 מ-2 מהעונשין) ו-6 ריבאונדים, אבל אלו לא המספרים שלו, אלא התפקוד שהיה שונה.

"זה ניסיון טוב עבורו. אנחנו שמים את הכדור בידיים שלו בחלק מהזמן העונה, אבל לעשות את זה במשך דקות ארוכות, זה כבר חדש עבורו", ניתח מאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור אחרי המשחק. בראדלי ביל כבר הוכיח שהוא מסוגל להוביל כדור, אבל לפעמים אתה רוצה שהוא ישחק בלי הכדור, אז אתה מחפש פתרונות יצירתיים. דני עשה עבודה די טובה בזה, הוא עמד יפה בלחץ שהפעילו עליו בחלק מהזמן".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
יוביל כדור באופן קבוע? אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

בימים כתיקונם, בסגל מלא, וושינגטון משתמשת באבדיה בעיקר כסטופר הגנתי, ובהתקפה הוא ממלא תפקיד של שחקן משלים שעדיין לא מרבה לגעת בכדור. החוסרים של הוויזארדס בעמדות החוץ על רקע ההיעדרות של הרכזים ארון הולידיי וראול נטו, הכריחו את הקבוצה לנסות משהו אחר עם אבדיה, שאולי תהיה לו המשכיות. "הצעד הבא מבחינת דני יהיה לארגן את ההתקפה ולתת לשחקנים את הכדורים במקומות הנכונים", מסביר אנסלד ג'וניור. "הוא לא התנסה בזה יותר מדי חוץ מהתקפות ספציפיות שהוא קיבל בהן החלטות עם הכדור בתור מוביל כדור משני. עכשיו אנחנו מדברים עליו בתור אופציה למוביל כדור ראשי"

ב-NBC וושינגטון היו מרוצים מהתפקוד של אבדיה, והכתב צ'ייס יוז ציין ש"כשהקבוצה שלך חסרה חצי משחקני הרוטציה כולל שני שחקנים מאותה עמדה, עוזר מאוד שיש לך שחקן מגוון כמו דני אבדיה. דני עשה קצת מהכל, כמו אולר שוויצרי, כולל לשחק בתור רכז בהתקפה ולתפקד בתור סנטר בהגנה. הוויזארדס חסרים שחקנים בעמדות הפוינט גארד והסנטר, אז למה לא לנסות לתת לו דקות בשתי העמדות? הוא הצליח לעשות מהלכים בשני התפקידים, ארגן יפה את ההתקפה של הוויזארדס ושמר טוב".

עוד בוואלה!

ציוני לשבח: דני אבדיה מתחיל להצדיק את האובססיה הלאומית אליו

לכתבה המלאה
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. Mitchell Layton, GettyImages
כמו אולר שוויצרי. אבדיה מול קווין לאב/GettyImages, Mitchell Layton

יוז אמנם ציין ש"בהתקפה הוא לא קלע טוב, והחטיא סדרה של זריקות שבדרך כלל הוא קולע. זה לא היה היום שלו בהתקפה, אבל עדיין קשה להתלונן עליו לאור מה שהוויזארדס דורשים ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully