וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הביסה את קליבלנד עם הצגה של ביל, 13 נקודות לאבדיה

29 נקודות ו-10 אסיסטים של ביל במשחק החזרה שלו מבידוד הובילו את הוויזארדס ל-93:110 נינוח על הקאבס החסרים. אבדיה חזר לספסל, הציג משחק הפכפך, הוסיף 6 ריבאונדים וקיבל תפקיד ניסיוני בלתי שגרתי בחלק מהדקות

דני אבדיה אחרי שיא הדקות העונתי שלו מול יוטה/האתר הרשמי של הוויזארדס

אחרי תקופה שבה היא מקרטעת ורחוקה מלשכנע, וושינגטון מקווה לנצל רצף של 12 משחקי בית מתוך ה-14 הבאים כדי לחזור למסלול. הלילה (בין חמישי לשישי) הרצף החל ברגל ימין, עם ניצחון 93:110 על קליבלנד שהחזיר את הקבוצה למאזן חיובי (17:18). שתי הקבוצות חסרו שורה ארוכה של שחקנים - חלקם בבידוד, חלקם פצועים - אבל הוויזארדס גילו עליונות בעיקר בזכות מי שחזר: בראדלי ביל, שהחמיץ את שלושת המשחקים האחרונים כששהה בבידוד, ונראה חד ומאופס במשחק הקאמבק שלו. הוא סיים עם 29 נקודות, 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, ועשה את ההבדל העיקרי בין הקבוצות.

דני אבדיה רשם משחק הפכפך, עם רגעים טובים יותר ופחות. החזרה של ביל וקנטביוס קולדוול פופ החזירה את הפורוורד הישראלי לספסל אחרי שפתח בחמישייה ולא הרשים בהפסד למיאמי, והפעם הוא קיבל 24 דקות במהלכן סיפק 13 נקודות (5 מ-12 מהשדה, 1 מ-5 מהשלוש, 2 מ-2 מהעונשין), 6 ריבאונדים, אסיסט ואיבוד. בשבעת המשחקים האחרונים אבדיה הגיע חמש פעמים לספרות כפולות בטור הנקודות, והלילה חזר לשם אחרי שני משחקים קצת פחות אסרטיביים בצד ההתקפי.

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס. Mitchell Layton, GettyImages
חזר כמו שצריך. ביל/GettyImages, Mitchell Layton
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. Mitchell Layton, GettyImages
עליות וירידות תוך כדי המשחק. אבדיה מול קווין לאב/GettyImages, Mitchell Layton

הוויזארדס שחסרו את ספנסר דינווידי, מונטרז הארל, ראול נטו, ארון הולידיי ודאוויס ברטאנס, לא הצליחו לברוח במחצית הראשונה מול הקאבס, שאף הם חסרו שחקנים חשובים כמו ג'ארט אלן, דריוס גארלנד, קולין סקסטון וריקי רוביו. הרבע הראשון היה צמוד, כשאבדיה נכנס במהלכו, קולע 6 נקודות מהירות עם שתי חדירות יפות כשהוא מנצל את הרגליים האיטיות של קווין לאב בהגנה. ברבע השני הוויזארדס המשיכו להוביל בהפרש נמוך, למרות דקות מבולבלות של אבדיה במהלכן החטיא 7 זריקות ברציפות, חלקן פנויות לחלוטין מחוץ לקשת.

אבל וושינגטון המשיכה ליהנות כל הזמן ממשחק איכותי וקבוצתי של בראדלי ביל, שהיה גם המנוע מאחורי בריחה נוספת ברבע השלישי שהסתיים ב-21:33 לוויזארדס. אבדיה הצליח להשכיח את הרבע השני החלש עם התאוששות מהירה, כשווס אנסלד ג'וניור נותן לו תפקיד מסקרן ויוצא דופן לאור החיסורים הגדולים בסגל, כשהציב אותו בעמדת הרכז בהתקפה ובעמדת הסנטר בהגנה. הישראלי נראה לא רע בדקות הללו, כשהוא מנהל את המשחק מצד אחד ומנסה להצר את צעדיו של שחקן הפנים המבטיח של הקאבס אוון מובלי בצד השני. כך או כך, הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, והקאבס ספגו כצפוי הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים.

קייל קוזמה, וושינגטון וויזארדס, מול לאורי מרקאנן, קליבלנד קאבלירס. Mitchell Layton, GettyImages
גם הוא היה במיטבו. קוזמה/GettyImages, Mitchell Layton

מלבד ביל שסחב את הוויזארדס על הגב, גם קייל קוזמה היה במיטבו עם 25 נקודות ו-10 ריבאונדים. קולדוול פופ שחזר בעצמו מבידוד הוסיף 12, ודניאל גאפורד תרם 11, 9 ריבאונדים ו-5 חסימות.

את קליבלנד הובילו קווין לאב עם 24 נקודות ו-11 ריבאונדים ואוון מובלי עם 21 ו-5, אבל זה לא הספיק לאור החוסרים הגדולים. הקאבס יקוו לקבל זריקת מרץ בימים הקרובים, לאחר שהתברר הלילה שהם נמצאים במשא ומתן מתקדם עם הלייקרס על טרייד שינחית באוהיו את רייג'ון רונדו, שייכנס לנעליים של ריקי רוביו שנפצע וגמר את העונה.

וושינגטון, מצידה, תקווה לייצר מומנטום עם עוד משחק ביתי בלילה שבין שבת לראשון, הפעם מול שיקגו החזקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully