וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוברת ייפרד ממכבי ראשל"צ נגד גליל עליון, ווסון צפוי להצטרף

30.12.2021 / 14:50

הקפטן יעזוב את המועדון בו גדל אחרי המשחק בכפר בלום (19:00) ויעבור להפועל ירושלים תמורת 1.1 מיליון שקלים. הכתומים צפויים לקלוט את שחקן הפנים (22, 2.08) ששייך לגלבוע/גליל ולא שיחק בה

נועם דוברת בריאיון לפתיחת העונה/צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

נועם דוברת יערוך הערב (חמישי, 19:00) את הופעת הפרידה שלו ממכבי ראשון לציון לפני המעבר להפועל ירושלים. העסקה בין הקבוצות נסגרה אתמול וירושלים תשלם לכתומים 1.1 מיליון שקל תמורת הגארד, קצת יותר ממחצית הסכום שהציעה לשלם עליו בקיץ האחרון. דוברת יחתום על חוזה לשלוש עונות וחצי בעיר הבירה, עם אפשרויות יציאה ל-NBA וליורוליג, וצפוי לערוך כבר מחר את האימון הראשון שלו בירושלים אחרי החתימה הרשמית. ההערכה היא שהופעת הבכורה של דוברת באדום תהיה נגד מנרסה בליגת האלופות, ולא במשחק נגד מכבי תל אביב במוצאי השבת הקרובה.

דוברת (19, 1.94) סובל העונה מירידה משמעותית ביכולתו לעומת העונה שעברה, בין אם בשל הפציעה שפקדה אותו בשלהי העונה הקודמת ובין אם בגלל חוסר האיזון בסגל שנבנה בראשון לציון. ממוצע הנקודות של הגארד ירד מ-10.6 ל-4.3 והוא מוסר רק 2.1 אסיסטים לעומת 3.4 אשתקד, למרות שהוא משחק 20 דקות בערב.

במשך תקופה ארוכה, במכבי ראשון לציון לא רצו לשמוע על שחרורו של הקפטן, אלא שהמצב אליו נקלעו בטבלה והאפשרויות הכספיות המוגבלות שלהם הובילו לצעד שיעזור לכתומים לרשום חמישה זרים בטופס, מהלך שכרוך בעלות של 600 אלף שקלים.

נועם דוברת שחקן מכבי ראשון לציון. דני מרון
הופעת הפרידה תהיה בכפר בלום. נועם דוברת/דני מרון
קיילב ווסון. Justin Casterline, GettyImages
מגן נר לעיר היין. קיילב ווסון/GettyImages, Justin Casterline

מי שאמור לחתום בקבוצה מעיר היין הוא שחקן הפנים האמריקאי קיילב ווסון, שמתחילת העונה נמנה על הסגל של גלבוע/גליל אך לא שיחק ולו פעם אחת. ווסון נפצע לפני תחילת העונה, וגם לאחר ששב לכשירות לא התלבש לאף אחד ממשחקי הקבוצה. במועדון התקשו בחודשים האחרונים למצוא שחקן פנים ראוי, ו-ווסון צפוי להיות זה שיחבור לדיימון סימפסון.

ווסון (22, 2.08) שיחק במשך שלוש עונות באוניברסיטת אוהיו סטייט היוקרתית, כאשר בעונתו האחרונה רשם 14 נקודות ו-9.3 ריבאונדים למשחק, כולל 42% מחוץ לקשת - נתון מרשים לשחקן בגודל שלו. אחרי שלא נבחר בדראפט, הסנטר חתם במדי סנטה קרוז ווריירס מליגת הפיתוח ורשם 11.7 נקודות ו-9.9 ריבאונדים בממוצע. הוא חתם במדי אוסטנד הבלגית בחודש אפריל, אך לא שיחק בשורותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully