וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון קטלו: "מכבי תל אביב בפאניקה וחייבת להחליף מאמן"

המאמן ספג ביקורת במולדתו, שם לא פסחו גם על השחקנים: "נראים כמו צל של עצמם. למה קלויארו, וויליאמס וטיילור עדיין בסגל?"

10 המהלכים הכי טובים בשנת 2021 בליגה הספרדית/ספורט1

המשבר ההולך ומעמיק במכבי תל אביב נמצא גם על סדר היום ביוון, שם עוקבים מקרוב אחרי הנציג שלהם בכדורסל הישראלי, יאניס ספרופולוס. הבוקר (חמישי) נכתבה בתקשורת המקומית ביקורת נוקבת על הצהובים ומאמנם, בעקבות הפסד היורוליג השמיני ברציפות אותו רשמו אמש ב-82:76 נגד מונאקו.

"הכדורסל בינוני והכל מצביע על כך שיאניס ספרופולוס יהפוך להיות היסטוריה במוקדם או במאוחר", קטלו ב-Totalbasket. "מאמן אולימפיאקוס לשעבר נמצא במשבר ועלול להיות מפוטר בקרוב, אך הוא אינו האשם היחיד בבור שמכבי תל אביב נקלעה אליו. השחקנים מסתובבים על המגרש כמו תיירים, מעל כולם ג'יימס נאנלי, שמסתמן כמי שיעזוב ביחד עם המאמן היווני. גם קלויארו, טיילור ודרק וויליאמס לא הצדיקו את הבאתם ואת מקומם בסגל. וזה לא מקרי שהשלושה הללו מקבלים כל כך הרבה דקות, אבל קולעים רק 15 נקודות בממוצע למשחק ביחד".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. ברני ארדוב
גם במולדתו קוטלים אותו. יאניס ספרופולוס/ברני ארדוב

הביקורת בתקשורת היוונית נמשכה: "השחקנים איבדו את הרוח ונראים כמו צל של עצמם, כולל הסגל הישראלי. ההתקפה של מכבי מבוססת על יכולות אישיות של השחקנים, שמנסים לקלוע בדרכים לא סבירות. הכוונה קודם כל לכוכב של הקבוצה, סקוטי ווילבקין, אך גם לאנטה ז'יז'יץ' ולג'יילן ריינולדס, שהפכו משחקנים משלימים לשחקני מפתח. זה ברור שהשיטה לא עובדת, ישנן בעיות פנימיות שמשפיעות ונראה שהמוטיבציה נעלמה, ומכבי חווה משבר ופאניקה שקשה להתגבר עליהם במהלך עונה".

לסיום, הכותב הבהיר כי הצהובים חייבים להיפרד מספרופולוס: "החלפת המאמן לא תביא לפריחה במכבי, היא רק תרענן את הקבוצה ואת הדרך שבה היא משחקת, ללא קשר לזהות המחליף. עם זאת, השינוי מחייב ונחוץ, כי על מנת לעמוד במטרות שהוצבו בתחילת העונה, צריך להתחיל מחדש ולשחק כדורסל טוב יותר עם רעיונות ברורים, שהיו חסרים נגד מונאקו. נראה שפרק חדש עומד להיפתח במכבי תל אביב ואנחנו מחכים בקוצר רוח להתפתחויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully