וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "רומניה? לא אחראי לפרסומים, מרוכז בהפועל באר שבע"

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 16:42

מאמן הפועל באר שבע התייחס לדיווח על התעניינות של קראיובה, יחזקאל: "יושב עליי שעוד לא כבשתי". ספורי שלילי לקורונה, שני שינויים צפויים בהרכב לבני סכנין בראשון (20:15, ספורט2)

תקציר: הפועל חדרה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

רמזי ספורי יחזור להתאמן הערב (חמישי) בשורות הפועל באר שבע אחרי שאתמול נעדר מהאימון בגלל מחלה עליה דיווח שלשום בלילה למנהל הקבוצה אביתר אילוז. ספורי עבר בתחילה בדיקת אנטיגן שיצאה שלילית ואתמול גם בדיקת PCR שתוצאתה השלילית התקבלה בשעות האחרונות במקביל לכך שהשחקן כבר דיווח שהוא מרגיש הטבה משמעותית במצבו.

ספורי, שנמצא בכושר מצוין מתחילת העונה, יפתח מול בני סכנין (ראשון, 20:15, ספורט2) במשחק הביתי אותו רוצה הפועל באר שבע לנצח כדי לפתוח פער של 5 נקודות ממכבי חיפה יממה לפני המשחק של האלופה מול מכבי תל אביב.

הלדר לופס, שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
יסיט את אלחמיד למרכז? לופס/לירון מולדובן

לרוני לוי התלבטות בשתי עמדות לקראת יום ראשון. הראשונה היא האם להחזיר את הלדר לופס לעמדת המגן השמאלי ולהעביר את חאתם עבד אלחמיד לעמדת הבלם. התלבטות שנייה היא בקישור בין תומר יוספי שפתח במשחקים האחרונים לבין דוידה פטרוצי, דור מיכה או רועי גורדנה. ההערכה היא שאיאד אבו עביד ותומר יוספי יירדו לספסל.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, רוני לוי אמר: "אנחנו תמיד אוהבים לחזור הביתה, בטח אחרי ניצחון. חשובה לנו תמיכת הקהל, זה נותן לנו תחושה נהדרת. אני מקווה שניתן להם סיבה לשמוח. הסיטואציה בסכנין בסיבוב הראשון הייתה מאוד קשה. לא הצלחנו לנצח שם, סכנין קבוצה מאוד חזקה ואנחנו מתכוננים למשחק קשה מאוד. עם זאת, גם אנחנו חזקים ויש לנו את השאיפות שלנו. נעשה את הכל כדי לנצח עם הדחיפה שתהיה לנו בטרנר. לא חושב שהשישייה שהם קיבלו ממכבי חיפה משקפת את סכנין. זה היה כמו משחק חוץ בשבילם. אני מניח שזה יגרום להם לבוא עוד יותר מרוכזים נגדנו, אנחנו מעריכים אותם מאוד".

בנוגע לדיווחים ברומניה על התעניינות של קראיובה, המאמן הוסיף: "אני לא אחראי לפרסומים, לא בארץ ולא בחו"ל. אני מתרכז בהפועל באר שבע וכל כולי מפוקס בהצלחה של הקבוצה, לא בשום דבר אחר".

עוד בוואלה!

בהפועל באר שבע נשמו לרווחה: "ניצחון שמעיד על הרבה אופי ורצון"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי. ברני ארדוב
הסיר את החשש מקורונה. רמזי ספורי/ברני ארדוב

שגיב יחזקאל, שהתייצב גם הוא מול המיקרופונים, התייחס לכך שאינו מרבה להתראיין וטרם כבש העונה: "אני אוהב להראות את הדברים הטובים שלי על הדשא ופחות לדבר על עצמי. לשחקן כדורגל לא הכל הולך חלק, דברים יכולים להשתנות בדרך. אני ממשיך לעבוד קשה ורוצה לעשות עונת פריצה, זה דורש מעצמי הרבה ומקווה שזו העונה. אני לא מתייחס למה שהיה כשהייתי במכבי תל אביב, כרגע אני בהפועל באר שבע ורוצה להוכיח שאני שווה וראוי לשחק במדים שלה. אני מתאמן טוב ולאט לאט יהיו תוצאות על הדשא. ברור שיושב עליי שלא כבשתי מאז אפריל, אבל אם אתחיל להתייחס לזה וארצה את זה בכוח - זה לא יבוא לי כמו שאני רוצה. אני מעדיף להתרכז בעבודה קשה ולהיות שלם עם עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully