וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "ינואר? שאל את מוני. אפילו הם לא יודעים"

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 12:28

מאמן בית"ר מודה שהוא לא יודע אם יגיע רכש או שיידרש למכור שחקנים בחלון הקרוב, ומתכונן למשחק החוץ מול מכבי נתניה: "במשחקים כאלה זה פחות כדורגל ויותר מלחמה" (שבת, 19:50, ספורט4)

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 3:1/ספורט1

אחרי סאגת הניצחון הטכני בדרבי הירושלמי, בית"ר ירושלים תנסה לחזור לנצח גם על כר הדשא כשתתארח אצל מכבי נתניה בשבת (19:50, ספורט4). לקראת המשחק ערך יוסי מזרחי את מסיבת העיתונאים השבועית של הקבוצה, בה דיבר על התכניות לינואר ומצב הרוח בקבוצה אחרי הדרבי.

יוסי מזרחי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יוסי מזרחי/ברני ארדוב

יוסי מזרחי התייחס לניצחון בדרבי ואמר: "היה מתסכל לספוג שער שוויון, הייתי מעדיף לנצח 0:1 מאשר 0:3, זה היה נותן לנו יותר אמונה, אבל במשחק האחרון ראיתי גם דברים טובים. יש עוד דרך ארוכה עד שהקבוצה תשחק כמו אני רוצה שתשחק.

"כשאנחנו מובילים 0:1 צריכים לדעת לגמור משחקים. גם בדרבי היו לנו מתפרצות שיכולנו לעלות ל-0:2 ולא לתת שום מקום למקריות. קבוצה שלא מנצחת הרבה זמן כשהיא מובילה 0:1 הולכת אחורה. זה טבע הדברים בכדורגל, וצריך ללמוד מהטעויות. לא יכול שנקבל גם בבאר שבע גול מכדור נייח משחקן שסימנו אותו, וגם בדרבי לקבל גול בנגיחה משחקן שדיברנו עליו".

על היריבה: "נתניה בבית זו קבוצה אחרת. היא לא מפסיקה לרות וללחוץ. אבל אנחנו חייבים נקודות. כדי לקחת נקודות במשחקים כאלה, זה פחות כדורגל ויותר מלחמה".

מזרחי נשאל על שינויים אפשריים בינואר, בסגל או בהנהלה, אם יידרש למכור שחקנים או יוכל לצרף, אם יגיע רוכש או לא , וענה: "שאל את מוני. הוא פה. אפילו הם לא יודעים. כל יום יש התקדמות, למחרת יש נסיגה. אתה לא יכול לתכנן שום דבר. כרגע אנחנו צריכים להתמקד רק בדבר אחד: במשחק בנתניה, לא מעבר לזה".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים קיבלה פניות בנוגע לינקוביץ' וגרצ'קין

לכתבה המלאה
אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים בחימום. דני מרון
"מבחינתי הדרבי נגמר תיקו". קריאף/דני מרון

אופיר קריאף: "אנחנו משתדלים להתנתק ממה שקורה מסביב ומשתדלים להתרכז בכדורגל. מבחינתי הדרבי זה תיקו, וזה משהו שאנחנו צריכים לתת עליו את הדעת. מאמין שנבוא מוכנים לנתניה, ושהקהל יבוא לדחוף אותנו ושננצח סוף סוף". על הדרבי: "לא הבנתי שניצחנו עד ששמעתי את הכרוז. השער שספגנו העכיר את האווירה, זה תסכל מאוד לספוג בדקה ה-90, אבל אלילת המזל הייתה איתנו. לאור המצב, נצטרך להתייחס לכל משחק כאל גמר גביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully