וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד: "לא אוהב את השיח על אם אני כובש ומבשל, זה שולי"

30.12.2021 / 15:15

לפני מכבי פתח תקוה (שבת, 15:00 בספורט4), קשר הפועל תל אביב דחה את הביקורת על תפוקתו האישית והוסיף: "כדי להיות בצמרת, צריך לייצר רצף ניצחונות". האדומים מחכים לקלינגר, רפואה: "הפיקנטריה לא מעניינת אותי"

תקציר: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

מינויו של ניר קלינגר למאמן מכבי פתח תקוה הפך את המפגש עמה בשבת (15:00, ישיר בספורט4) למסקרן עבור הפועל תל אביב, קל וחומר לאור הכעס של האדומים על כך שייאלצו לשלם את שכרו של המאמן, שחתם במלאבס בסכום נמוך. גם אמש (רביעי) חזרו ואמרו ראשי הפועל תל אביב כי בבקרה התקציבית הבהירו להם שללא גמר חשבון קלינגר לא יוכל לעבור, אולם יו"ר מכבי פתח תקוה אבי לוזון חזר והבהיר כי הכל יסתדר והמאמן יוכל לעמוד על הקווים בבלומפילד.

מבחינה מקצועית, מחליפו של קלינגר בהפועל תל אביב, קובי רפואה, יצטרך להסתדר גם הפעם עם סגל חסר, כאשר דורון ליידנר הוא היחיד שיצא מרשימת הפצועים וצפוי לעמוד לרשותו ולפתוח בהרכב. מי שימשיכו להיעדר הם בן ביטון, אופק ביטון, דני גרופר, שלומי אזולאי הקשר ולוסיו, בנוסף לשי אייזן ובני טרידובסקי המורחקים.

ניר קלינגר מוצג כמאמן מכבי פתח תקוה עם אבי לוזון. לילך וייס רוזנברג
הפועל תל אביב כועסת. ניר קלינגר/לילך וייס רוזנברג

בשעות אחר הצהריים, קובי רפואה התייצב למסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "השבוע נראינו בסדר גמור, כמובן שאנחנו צריכים לשפר את המשחק שלנו ואני בטוח שהשחקנים יבינו מה אני רוצה. מבחינתי, כל הפיקנטריה מסביב היא לעיתונאים ולאוהדים, זה לגיטימי שיתעסקו עם זה אבל אותי זה פחות מעניין. אנחנו יודעים מה מצפה לנו, מכבי פתח תקוה קבוצה שרוצה לצאת מהמקום האחרון בטבלה. אנחנו עדיין לא מציגים את הכדורגל שאני רוצה, אבל אני בטוח שנשתפר. לא מכיר שום משחק שהוא לא מסובך ואי אפשר ליפול בו. הסתבכנו גם באשדוד ובקרית שמונה ובסוף ניצחנו. הפצועים? הכי זה לבכות, זו לא הדרך שלי. כרגע אנחנו מתעסקים בשחקנים שיש לנו, כולם יקבלו הזדמנות ונעלה גם שני שחקנים מהנוער כי אין לנו מספיק בשביל להשלים את הסגל".

עידן ורד דיבר גם הוא והוסיף: "מהקיץ אנחנו מדברים על זה שאם אנחנו רוצים להיות טובים והישגיים, אי אפשר לנצח פעם בכמה משחקים. צריך לייצר רצף של שלושה, ארבעה וחמישה ניצחונות בשביל לא להיות בינוניים. החיסורים לא מהווים תירוץ, במשחקים האחרונים היו שחקנים שבאו מהלאומית ונראו טוב.

על התפוקה הסטטיסטית שלו אמר הקשר: "יש הרבה שיח על האם אני כובש ומבשל או לא. אני לא אוהב את מה שאומרים על ההגנה, או שאני לא בועט לשער. אני נותן 100% ויש לי ביקורת עצמית גבוהה, אני יודע מתי אני טוב ומתי לא. אם תגידו לי שנסיים במקומות הגבוהים ולי יהיו שער ושני בישולים, אני קונה את זה. זה שולי ולא מעניין. מכבי פתח תקוה במקום האחרון, אבל בעיניי הם נראו טוב נגד מכבי תל אביב, גם אחרי שספגו שני שערים מוקדמים. הכל קשה בליגה השנה, אנחנו לא מסתכל יותר מדי קדימה, רק רוצים להשיג עוד ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully