וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר תשעה ניצחונות רצופים: ברצלונה הובסה בידי באסקוניה

עודכן לאחרונה: 30.12.2021 / 23:23

גידרייטיס (20) הוליך שישה שחקנים בספרות כפולות ל-75:94 של הבאסקים על המוליכה. קאזאן גברה על אנאדולו, גם זניט ניצחה

המחזור ה-18 ביורוליג יימשך מחר (חמישי) עם ארבעה משחקים בלבד בשל הדחייה של וילרבאן - באיירן מינכן בעקבות קורונה. קאזאן גברה על אנאדולו אפס, זניט ניצחה את הכוכב האדום בלגרד וברצלונה מעדה לאחר תשעה ניצחונות עם תבוסה מתיעה בידי באסקוניה בחוץ.

ג'ון בראון שחקן קאזאן. רויטרס
שיא קריירה במדד. ג'ון בראון/רויטרס

קאזאן - אנאדולו אפס 67:75

אחרי שבשבוע שעבר ספגו הפסד שובר לב נגד ברצלונה בהארכה אחרי שהובילו ב-20 נקודות, הרוסים חזרו למסלול הניצחונות עם ניצחון שמיני בעשרה משחקים, הפעם נגד מחזיקת המפעל. המארחת החלה את המשחק בריצת 0:17 קטלנית. הטורקים הצליחו לצמק ולכפות משחק צמוד, אך לא הובילו או השוו אפילו פעם אחת. ג'ון בראון כיכב עם 20 נקודות, חמש חטיפות ושיא קריירה עם מדד 28. 17 נקודות של שיין לארקין לא הספיקו אצל המפסידה, שנאלצה להסתדר ללא ואסיליה מיציץ' שנעדר בשל פציעה רגע לפני פתיחת ההתמודדות. בעקבות הניצחון, קאזאן עלתה למקום החמישי בטבלה.

בילי בארון שחקן זניט סנט פטרסבורג. BSR Agency, GettyImages
להט מול האקסית. בארון/GettyImages, BSR Agency

הכוכב האדום בלגרד - זניט סנט פטרסבורג 80:76 (לאחר הארכה)

הקבוצה שגברה בשבוע שעבר על מכבי תל אביב קיוותה לנצח גם בחוץ, אך החלה רע ופיגרה 18:10. עם זאת, האורחת הגיבה עם ריצת 3:19 עד לסיום הרבע. הסרבים, שניצחו במפגש הקודם בסנט פטרסבורג, נטלו מחדש את ההובלה והוליכו בשבע בכניסה לרבע האחרון. בילי בארון התחמם נגד האקסית, ולאחר שאקס נוסף, ג'ורדן לויד, קבע 69:69, נייט וולטרס החטיא הזדמנות להכריע את המשחק על הבאזר. ניקולה קאליניץ' צלף מחוץ לקשת עבור הסרבים בהארכה, אך צמד הג'ורדנים, מיקי ולויד, דאגו להעניק את הניצחון לרוסים. בארון להט עם 25 נקודות, 21 של וולטרס מנגד לא הספיקו.

רוקאס גידרייטיס שחקן באסקוניה. DeFodi Images, GettyImages
ניצחון גדול לבאסקוניה. גידרייטיס/GettyImages, DeFodi Images

באסקוניה - ברצלונה 75:94

הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס עם הפסד ראשון לאחר רצף נפלא של תשעה ניצחונות. באסקוניה, שעד לפני כמה שבועות נראתה כאחת הקבוצות החלשות ביורוליג רושמת ניצחון שני ברציפות, וללא ספק המרשים ביותר שלה עד כה העונה. דווקא האורחת החלה יותר טוב וסיימה את הרבע הראשון ביתרון, אך השחקנים של דויד חיל התפוצצו וניצחו את הרבע השני והשלישי ביחד 31:54. רוקאס גידרייטיס הוליך את קלעי המנצחת עם 20, כאשר וייד בולדווין הוסיף 16 ו-8 אסיסטים. פונטקיו (14), אנוק וקוסטלו (13 כ"א) השלימו רשימה של שישה שחקנים בספרות כפולות, ובאסקוניה עם ניצחונה השביעי העונה, בעוד ברצלונה יורדת למאזן 3:15.

המשחק שהיה אמור להיערך הערב בין פנאתינייקוס לז'לגיריס קובנה נדחה זמן קצר לפני הפתיחהלאור מקרי קורונה שהתגלו בקבוצה היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully