וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 חודשים אחרי דייגו: אחיו של מראדונה הלך לעולמו בגיל 52

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 14:20

הוגו מראדונה שיחק באסקולי, ראיו וייקאנו וראפיד וינה, אבל הקריירה שלו לא התרוממה והוא פרש בגיל צעיר. מת אחרי שעבר התקף לב

כתבתו של שרון דוידוביץ' על דייגו מראדונה/ספורט1

אחיו של דייגו מראדונה המנוח, הוגו מראדונה, מת היום (שלישי) אחרי שעבר התקף לב. הוגו היה כדורגלן בעצמו (ועל הקריירה שלו תוכלו לקרוא כאן) והוא הלך לעולמו 13 חודשים אחרי אחיו שהיה אחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה. הוא היה בן 52.

כמו אחיו שהיה גדול ממנו ב-9 שנים, גם הוגו מראדונה התחיל את הקריירה בארחנטינוס ג'וניורס. ב-1987 עבר לאסקולי האיטלקית ובהמשך שיחק גם בראיו וייקאנו וראפיד וינה. בניגוד לאחיו, הקריירה שלו לא התרוממה והוא נדד גם לוונצואלה, אורוגוואי, יפן ולבסוף קנדה. הוא פרש ב-1999, כשהיה בן 30.

דייגו מראדונה עם אחיו הוגו מראדונה בשנת 1979. Bob Thomas, GettyImages
הוגו בילדותו ליד דייגו מראדונה/GettyImages, Bob Thomas

למרות שנחשב לכישרון גדול ולבש את מדי נבחרת הנערים של ארגנטינה 11 פעמים, הוגו לא הצליח לפרוץ ובארגנטינה תלו זאת בתנאים להם הוא זכה לעומת אחיו. עיתונאי ארגנטינאי נשאל פעם בנוגע להבדלים ביניהם והשיב: "אחד בועט ברגל ימין והשני ברגל שמאל, אבל זה לא רק זה. בגיל 16 דייגו היה הולך לאימונים עם נעליים קרועות. כשהוגו היה בן 16, היו לוקחים אותו לאימונים עם מרצדס".

בניגוד לדייגו, הוגו מראדונה פרש לארצות הברית לטובת החיים השקטים והאנונימיים, כשבתווך גם אימן שנתיים את קבוצת פוארטו ריקו איילנדרס מליגת ה-USL האמריקאית. הוא פתח מאפייה ביחד עם אשתו, ניהל מחנות כדורגל קיציים לילדים ואחרי כמה שנים עבר להתגורר בנאפולי. לפני כמה שבועות עוד הספיק להפיק מחנה אימון לילדים בגילאי 9-15 במלטה בשיתוף עם קבוצה מקומית. הבוקר נמצא מת בביתו שבנאפולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully