וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדול ג'באר על הפוסט השנוי במחלוקת: "מכה למורשת של לברון ג'יימס"

הסנטר האגדי של הלייקרס טען שהפוסט שפירסם לברון על הקורונה היה חסר אחריות. בינתיים רשימת המאמנים הנעדרים עולה, אבל בברוקלין טוענים שדוראנט וקיירי מתקרבים לחזרה

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

אגדת ה-NBA קארים עבדול ג'באר טוען שהפוסט שהעלה לברון ג'יימס באינסטגרם על נגיף הקורונה הייתה "מכה למורשת שלו". לברון השתמש במים מפורסם של ספיידרמן, שבו שלושה גיבורי על שנראים אותו דבר מצביעים אחד על השני וכל אחד אומר "קורונה", "שפעת" ו"התקררות". לברון, למעשה, השווה בין קורונה לשפעת. עבדול ג'באר טען כי "משתמע מהדברים שלברון לא מבין את ההבדל בין שלוש המחלות האלה, למרות כל המידע שמוצג בתקשורת".

עבדול ג'באר, שנחשב לאחד מגדולי השחקנים בלייקרס בכל הזמנים, שיבח בעבר לא פעם את לברון ג'יימס על המעורבות החברתית שלו, אבל הפעם ביקר אותו. "אומנם לברון הוא קול חשוב בביקורת על האלימות המשטרתית נגד הקהילה השחורה, אבל הוא צריך להיות תומך נלהב באותה המידה בחיסונים, שיוכלו להציל חיים של אלפי שחורים כרגע", כתב עבדול ג'באר.

עוד בוואלה!

ללברון ג'יימס "אין מושג" לאן הולכים הלייקרס. פרקינס: שיבקש לחזור לקליבלנד

לכתבה המלאה
קארים עבדול ג'אבר. GettyImages
בעבר החמיא ללברון, עכשיו לא. עבדול ג'באר/GettyImages
לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס מול ממפיס. Justin Ford, GettyImages
רואה את הליגה נפגעת קשות מהקורונה, ומשווה את הנגיף לשפעת. לברון/GettyImages, Justin Ford

יש לציין כי לברון הבהיר בעבר שהוא כן התחסן, אך עם זאת הדגיש שהוא לא ינסה לשכנע אף אחד לעשות זאת. לאחרונה ג'יימס נכנס לבידוד אחרי בדיקה חיובית, אבל חזר מהר מאוד למגרשים אחרי יומיים בלבד. עם זאת, הלייקרס, כמו כל הליגה, סבלו ממספר רב של היעדרויות בגלל הקורונה וחוקי הליגה הזהירים.

כידוע, כמעט כל הקבוצות ב-NBA סובלות מחיסורים רבים, מחתימות שחקנים לתקופה קצרה על מנת שימלאו מקום, ומספר משחקים אף בוטלו, כשהמגיפה מעיבה על כל העונה. רק ביממה האחרונה מאמן פיניקס מונטי וויליאמס ומאמן פורטלנד צ'ונסי בילאפס הצטרפו לרשימת המאמנים שנעדרים (לצד מאמני שיקגו והלייקרס, בין השאר), בעוד בבוסטון ג'ייסון טייטום הצטרף לרשימה. מנגד, מאמן ברוקלין סטיב נאש טוען ש"יש סיכוי שקווין דוראנט יחזור בשבוע הבא. לגבי קיירי, אני לא בטוח, אבל הוא חוזר, הוא מתקרב".

בינתיים הליגה שינתה מעט את התקנות, ושחקנים מחוסנים יזכו לבידוד קצר יותר - אחרי שישה ימים בלבד, ולא 10 ימים - אחרי שנתונים שנבדקו על ידי הליגה הראו שאנשים מחוסנים נרפאים מהר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully