וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללברון ג'יימס "אין מושג" לאן הולכים הלייקרס. פרקינס: שיבקש לחזור לקליבלנד

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 14:02

אחרי ההפסד לפיניקס, לברון מתוסכל מהחיסורים הרבים וחוסר היציבות, ראסל ווסטברוק איכשהו מוצא מקור לאופטימיות. וגם, אימן שאמפרט טוען: "לברון הרס את הכדורסל"

דני אבדיה אחרי שיא הדקות העונתי שלו מול יוטה/האתר הרשמי של הוויזארדס

לוס אנג'לס לייקרס שוב איבדה הבוקר (רביעי) את המאזן החיובי שלה, אחרי שהפסידה בבית 108:90 לפיניקס וירדה למאזן 16:16, עם הפסד שלישי רצוף. לברון ג'יימס נשאל אחרי המשחק לאיפה הלייקרס האלה מסוגלים להגיע, וענה בכנות: "אנחנו לא יודעים. אין לנו מושג מה הקבוצה הזאת יכולה להיות".

ג'יימס מצדו מספק את הסחורה. הלילה לברון קלע 34 נקודות (הפעם השמינית שהוא עם 30 ומעלה ב-12 המשחקים האחרונים), אבל הלייקרס פצועים וחסרים, וזה לא נגמר. הוא עצמו החמיץ 12 משחקים בגלל פציעה. טרבור אריזה חזר רק עכשיו, אנתוני דייויס נפצע בשבוע שעבר וייעדר ארבעה שבועות. המאמן פרנק ווגל בבידוד בגלל קורונה. נגד פיניקס הלילה, הלייקרס העלו את הגרסה ה-17 הענה לחמישייה הפותחת, הכי הרבה בליגה. טיילן הורטון טאקר חזר אחרי שלושה משחקים, ופגע רק ב-1 מ-13 מהשדה. ככה קשה לתפקד, טוען קינג ג'יימס.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
מנסה לא לשדר ייאוש. לברון/GettyImages

"אז איך אנחנו יכולים להעריך באופן מוחלט מה אנחנו, כשלא היינו שלמים?", אמר לברון, על אף שלמעשה כל קבוצות הליגה סובלות מחיסורים, "אני לא יכול לזכור מתי הייתה הפעם האחרונה שבה שיחקנו עם אותה חמישייה עם אותה הרוטציה ואותם מחליפים שעולים מהספסל. עבר הרבה זמן. אז קשה להעריך".

הלילה הליקרס גם פגשו את אלופת המערב, הקבוצה עם המאזן הכי טוב בליגה, שלאחרונה גם קיבלה בחזרה את דווין בוקר. "הם עם כל הכוח שלהם ואנחנו לא", אמר לברון, "אז קשה, קשה לראות מי אנחנו כקבוצה". הפרשן קנדריק פרקינס, ששיחק בעבר לצד לברון, הציע לו לחזור לקבוצתו לשעבר, שפורחת עכשיו עם סגל צעיר. "אני תוהה, האם לברון ישקול לדרוש טרייד שיחזיר אותו לקליבלנד?! כלומר, לקאבס יש סגל נחמד מאוד!".

דייויד פיזדייל, עוזר מאמן הלייקרס שממלא את מקומו של ווגל, אמר על פיניקס: "יש להם המשכיות, ויש להם גם מזל שהם נשארו בריאים... אני מרגיש שעם כל הפציעות והחיסורים שלנו החבר'ה שלנו שמרו על גישה פנטסטית, אז כן, אני מרגיש שנהיה בסדר. לברון? הוא לא הולך להיקלע לתוך השליליות הזאת, הוא רואה בזה כאתגר. אחרי כל השנים האלה, הוא לא ירשה לעצמו לשקוע, הוא לא אחד שמתלונן ומפנה אצבע מאשימה, אלא אחד שמוצא פתרונות".

ראסל ווסטברוק, שהלילה סיים 22 נקודות, 5אסיסטים ו-7 איבודים, סבור שהבעיות האלה רק מחשלות את הקבוצה. "אני אופטימי", הוא טוען, "עברנו השנה כל כך הרבה דברים, ואנחנו עוברים את זה ביחד, כיחידה. מבחינתי זה החלק הכי טוב. העליות והירידות, הן חלק מעונה. הכי חשוב שאנחנו נשארים ביחד. לא מפולגים לרגע. לעולם לא בפאניקה. לא מתייחסים למה שאנשים מבחוץ אומרים. רק מוודאים שאנחנו ביחד".

* אימן שאמפרט, לשעבר חבר של לברון בקליבלנד, טוען שקינג ג'יימס "הרס את הכדורסל" במעבר שלו למיאמי. בשיחה בפודקאסט נשאל שאמפרט על קווין דוראנט, ואמר: "לא, זה לא היה KD, הראשון היה לברון שעבר למיאמי. ברון יודע שהוא הרס את הכדורסל. מבחינתי באופן אישי, אני אוהב את ה-NBA בגלל הנאמנות שחשבתי שיש שם. לברון באופן מעשי פירק את הקיר הזה. הוא לא היה אמור לעשות את זה".

מי ספורטאי השנה שלכם?

26%
יאניס אנטטוקומפו
13%
נובאק דג'וקוביץ'
6%
ז'ורז'יניו
43%
רוברט לבנדובסקי
6%
קרסטן ורהולם
6%
קיילב דרסל
הסקר הסתיים
17059 משתתפים

מי ספורטאית השנה שלכם?

22%
איליין תומפסון
7%
סיפאן חסן
10%
יולימאר רוחאס
11%
אמה מקאון
11%
אשלי בארטי
39%
סימון ביילס
הסקר הסתיים
12009 משתתפים

המשחקים הבאים של הלייקרס:

סן אנטוניו (בית), בין שישי לשבת, 5:30
ברוקלין (בית), בין ראשון לשני, 3:00
יוסטון (חוץ), בין רביעי לחמישי, 3:00
ממפיס (חוץ), בין חמישי לשישי, 3:00
פורטלנד (בית), בין שבת לראשון, 5:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully