וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס הרננדס לא צפוי להיכלל בסגל מכבי תל אביב, גררו עשוי לפתוח

27.12.2021 / 11:51

הבלם הספרדי חש ברע ולא לקח חלק באימון המסכם למכבי פתח תקוה (20:30). החלוץ הפנמי שקבוצות רבות בליגת העל רוצות לקבל אותו בהשאלה בינואר עשוי לקבל הזדמנות כחלק מהניסיון של קרסטאיץ' לחזק את הביטחון העצמי שלו. מתן חוזז ימשיך לקבל אשראי

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

אדוארדו גררו ששמו נקשר לחצי מקבוצות ליגת העל שרוצות אותו בהשאלה ממכבי תל אביב, מועמד לפתוח הערב בהרכב מול מכבי פתח תקוה (20:30). הפעם האחרונה והיחידה בה קיבל גררו הזדמנות כשחקן הרכב העונה היתה במחזור החמישי כשפתח מול הפועל ירושלים ואף כבש את השער היחיד שניצח את המשחק בבלומפילד. בהרבה מקרים אחרים העונה סבל החלוץ הפנמי מכך שחמשת הזרים האחרים של מכבי תל אביב נספרו לפניו והוא כזר שישי נאלץ לשבת על הספסל.

במכבי פתח תקווה שתפגוש הערב את מכבי תל אביב רוצים מאוד את גררו בהשאלה, אבל לדבריהם המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ברק יצחקי מעדיף למכור אותו לחו"ל ואופצית ההשאלה לקבוצה בארץ היא רק משנית.

בינתיים עשוי מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' לתת לגררו הזדמנויות במשחקים הקרובים ובתוכם גם במשחק הערב בפתח תקווה. לדברי שחקנים במכבי תל אביב, קרסטאיץ' מעודד את גררו ומנסה לבנות לו את הביטחון העצמי שאבד העונה.

מי שלא צפוי להיכלל בסגל הוא לואיס הרננדס. הבלם הספרדי לא חש בטוב בימים האחרונים, לא השתתף אתמול באימון המסכם וככל הנראה לא יוכל לקחת חלק במשחק הערב.

שחקן מכבי תל אביב אדוארדו גררו. מאור אלקסלסי
יוכיח את עצמו? אדוארדו גררו/מאור אלקסלסי

בנוסף לכך נראה שהמאמן הסרבי מבין שאחת הבעיות הגדולות של מכבי תל אביב היא מחסור בשחקנים מהירים וזריזים ונראה שמתן חוזז ימשיך לקבל אשראי. במכבי תל אביב רושמים מספיק סיבות בגללן הקבוצה צריכה הערב לנצח ואחת מהן היא לצבור ביטחון לקראת המפגש בעוד שבוע מול מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully