וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוחות סוערות בחדרה בעקבות השיפוט, אלמוג ורוטמן על הכוונת

27.12.2021 / 9:46

בקבוצה זעמו וטענו לקיפוח מצד ליבוביץ' בהפסד 2:1 להפועל באר שבע, וחוששים מהרחקה ארוכה של אוסמן. חלוץ מכבי תל אביב וקשר בית"ר ירושלים סומנו כמועמדים לחיזוק בינואר

תקציר: הפועל חדרה - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

בהפועל חדרה קיבלו באכזבה גדולה מאוד את ההפסד 2:1 אמש (ראשון) להפועל באר שבע. זה היה משחק נוסף בו הקבוצה שיחקה באופן טוב יחסית והתמודדה היטב מול מוליכת הטבלה, שטרם נוצחה העונה. יחד עם זאת, זה הסתיים בהפסד שלישי ברציפות של חדרה, כאשר בסך הכל היא סופרת ניצחון ליגה אחד בתשעת המשחקים האחרונים.

עם שריקת הסיום נשמעו בקרב אנשי הקבוצה טענות קשות מאוד כלפי שופט המשחק גל לייבוביץ', והגדיל לעשות המאמן מנחם קורצקי שאמר בריאיון בתום המשחק ש"בא בן אדם אחד והתעלל בקבוצה שלמה, במועדון שלם ועל כלום".

מוחמד אוסמן שחקן הפועל חדרה. לירון מולדובן
חשש מהרחקה ארוכה שלו. מוחמד אוסמן/לירון מולדובן

הרוחות היו סוערות עם ירידת השחקנים והצוות המקצועי לחדרי ההלבשה, והתחושה בקרב אנשי הפועל חדרה היתה שבשריקות הקטנות באר שבע קיבלה עדיפות, בעוד השופט החמיר בכמות הצהובים שנשלפה לעבר שחקני המארחת. יש לציין שלמרות הכעס הגדול, חלק מאנשי הקבוצה מנעו מהשחקנים להתקרב אל צוות השיפוט כדי לא להסתכן בכך שלייבוביץ' יציין את הדברים בדו"ח שלו.

בחדרה גם מודאגים מאוד מהרחקתו של הקשר מוחמד אוסמן, שקיבל אדום ישיר בדקות הסיום ובתגובה דחף את השופט לייבוביץ'. השחקן יעמוד לדין על פי החלטת תובע ההתאחדות לכדורגל, ובמועדון מאמינים כי צפויה לו הרחקה ממספר משחקים: "רק זה היה חסר לנו, עם כל הפצועים והחולים פה. אם אוסמן יורחק לכמה משחקים, זו באמת תהיה פגיעה קשה בקבוצה".

אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
גם הפועל חדרה רוצה אותו. אילון אלמוג/אריאל שלום

בתוך כך, בחדרה מביטים לעבר חלון ההעברות והשמות שסומנו הם לירן רוטמן ואילון אלמוג, כשחלק גדול מקבוצות הליגות מחכות לשחרורו של האחרון ממכבי תל אביב. השניים כבר שיחקו בחדרה בשנים קודמות, וכעת יעשו בקבוצה ניסיון לצרף את שניהם כחיזוק. רוטמן אמנם הפך לשחקן הרכב בבית"ר, אך בחדרה מקווים שהוא ישוחרר בעקבות הקשיים הכלכליים במועדון הירושלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully