וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: נועלים סיבוב באילת וגן נר

26.12.2021 / 18:04

הפועל אילת תנסה לעשות עוד צעד מחוץ לתחתית במשחק ביתי נגד גליל עליון מהצמרת (18:00), גלבוע/גליל חולמת על מקום ברבע גמר גביע המדינה כשתארח את בני הרצליה (20:00)

דורון שפר ועודד קטש, האיחוד/צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

המחזור ה-11 בליגת העל, הנועל את הסיבוב הראשון, יגיעו לסיומו מחר (שני) עם שני משחקים. הפועל אילת רוצה לרשום רצף ניצחונות ראשון העונה כשתארח את גליל עליון, אחת מקבוצות הטובות החוץ בליגה. גלבוע/גליל, שלא ניצחה בבית תקופה ארוכה, תנסה לשבור בצורת במשחק ביתי נגד בני הרצליה.

חואקין שוכמן, הפועל אילת. דני מרון
רוצה לעצור לאילת את הרצף השלילי בבית. חואקין שוכמן/דני מרון

הפועל אילת - הפועל גליל עליון (18:00)

הנתונים: משחק החוץ האחרון של גליל עליון באילת במסגרת הליגה הבכירה היה אי אז במחזור הפתיחה של עונת 98/99: החבורה של דייויד בלאט ניצחה 81:89, עם 27 נקודות ו-11 ריבאונדים של ג'יימי ארנולד בהופעת הבכורה שלו בישראל. הקבוצה מהדרום ניצחה רק באחד משבעת משחקי הבית האחרונים שלה בכל המסגרות, בעוד גליל עליון מחזיקה במאזן החוץ הטוב ביותר בליגה: ארבעה ניצחונות מחמישה משחקים. שלושה משחקני אילת הופיעו במדי גליל בליגה הלאומית: רועי הובר, צוף בן משה ומירון רוינה.

במרכז ההתמודדות: חואקין שוכמן. אחרי הופעת השיא שלו בניצחון על הפועל חולון בחוץ ינסה הגארד-פורוורד של בית הלחמי לעצור את הרצף השלילי של אילת בבית ולעזור לקבוצה להתרחק מהתחתית.

בכמה מילים: רכבת ההרים של הפועל אילת לא עוצרת. אחרי שהקבוצה הפתיעה את הפועל חולון בחוץ, היא שיחררה את רומלו וויט שעבר עבירת משמעת ואחרי שגם אלכס המילטון סיים את דרכו בקבוצה, היא מופיעה עם שלושה זרים עד שיוחתם שחקן פנים. גליל עליון סיימה שבוע מטורף של משחקים, עם הפסד למכבי תל אביב בליגה, ניצחון והפסד בבולגריה בליגה הבלקנית והם ינסו להבטיח את המקום הרביעי בטבלה בתום הסיבוב הראשון, מה שיבטיח להם הגרלה סבירה יותר בגביע המדינה.

עוד בוואלה!

דרור כהן מונה למאמן מכבי ראשון לציון: "מרגיש בבית במועדון"

לכתבה המלאה
שון דאוסון, בני הרצליה. ברני ארדוב
שוב יפציץ? שון דאוסון/ברני ארדוב

הפועל גלבוע/גליל - בני הרצליה (20:00)

הנתונים: גלבוע/גליל ניצחה שנה שעברה את בני הרצליה פעמיים, רצף הניצחונות הראשון שלה על בני הרצליה מאז שנת 2014. גלבוע/גליל עומדת על רצף של ארבעה הפסדים בגן נר בכל המסגרות, אחרי שמתוך ששת משחקי הבית הקודמים שלה היא נוצחה רק פעם אחת - וגם היא בתום הארכה: 91:90 לסראגוסה ביורופקאפ. שון דאוסון קלע במחזור הקודם נגד מכבי ראשון לציון בחוץ 23 נקודות, הכי הרבה שקלע במשחק אחד מאז מרץ 2018, כשקלע 29 נקודות נגד מכבי ראשון לציון בחוץ.

במרכז ההתמודדות: רוני הארל. בפתיחת העונה הפורוורד של גלבוע היה מהטובים בליגת העל, אלא שאחרי שנעדר נגד הפועל חיפה במחזור התשיעי, קלע רק 3 נקודות בתבוסה בדרייב אין.

בכמה מילים: בגלבוע מחזיקים אצבעות למכבי תל אביב בדרבי כדי שהם יהיו עם סיכוי להיכנס לרבע גמר הגביע בעזרת ניצחון על בני הרצליה. הקבוצה של גיא קפלן במומנטום רע עם ניצחון אחד בארבעת המחזורים האחרונים, ויודעים כי עוד הפסד ידרדר אותם לתחתית. מנגד בבני הרצליה יחזיקו אצבעות להפועל אילת במשחק המוקדם, כשאם הקבוצה הדרומית ינצחו, להרצליה תהיה הזדמנות לסיים את הסיבוב במקום הרביעי ולהימנע ממפגש עם מכבי תל אביב, הפועל ירושלים והפועל חולון ברבע גמר הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully