וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור כהן מונה למאמן מכבי ראשון לציון: "מרגיש בבית במועדון"

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 12:27

מי ששימש כעוזר מאמן הקבוצה בחמש השנים האחרונות יעמוד על הקווים במקום גיא גודס: "לא היה לי ספק שאני לוקח את המשימה הזאת. בטוח שנצליח להשאיר את הקבוצה בליגה"

לאחר שכל התנאים נסגרו אתמול (שבת) בין הצדדים, מכבי ראשון לציון הודיעה היום באופן רשמי על מינויו של דרור כהן למאמנה הראשי החדש, במקומו של גיא גודס שסיים את דרכו בשבוע שעבר.

בחמש העונות האחרונות שימש כהן בן ה-47 כעוזר של גודס, של צביקה שרף ושמוליק ברנר, ולקח חלק בהגעת המועדון למעמדים הבכירים ביותר בכדורסל הישראלי. שחקן העבר, שמשמש מאז 2017 גם כעוזר מאמן בנבחרת ישראל, יאמן לראשונה בקריירה שלו בליגת העל, אחרי שהעלה את מ.כ. הבקעה מהליגה הלאומית ב-2010.

"ברגע שקיבלתי את שיחת הטלפון מיצחק פרי, לא היה לי שום ספק בכך שאני לוקח את המשימה הזאת. אני מאוד קשור למועדון ומרגיש בו בבית", מסר כהן בתגובה למינויו. "יש לנו עבודה רבה לפנינו, אבל אני בטוח שבעזרת כוחות משותפים נצליח להשאיר את הקבוצה בליגה ולהצעיד אותה קדימה".

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס עם עוזרו דרור כהן. דני מרון
צועד אל קדמת הבמה. דרור כהן לצד גיא גודס/דני מרון

כשחקן, כהן עבר במספר רב של קבוצות, ביניהן מכבי רמת גן, מכבי ירושלים, הפועל אילת, בני הרצליה ומכבי רעננה, אך היה מזוהה בעיקר עם מ.כ. גבעת שמואל, שם שיחק כמעט שמונה שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully