וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ': "השחקנים צריכים להבין שהם במכבי תל אביב, ולהתנהל בהתאם"

26.12.2021 / 16:48

מאמן הצהובים התייחס במסיבת עיתונאים למצב הקבוצה מאז החל לעבוד ואף הוסיף טעות מביכה, כשקרא לקבוצתו 'מכבי חיפה'

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

לאחר התיקו המאכזב מול בני סכנין ושבוע לפני המפגש עם מכבי חיפה, נערכת מכבי תל אביב לקראת המשחק מול נועלת הטבלה מכבי פתח תקוה מחר (שני, 20:30). מלאדן קרסטאיץ' מחפש ניצחון בכורה כמאמן הצהובים, ויקווה ששחקניו לא ימעדו גם מול האחרונה בטבלה. במסיבת עיתונאים לקראת המשחק התייחס הסרבי למצב הקבוצה בטבלה, לשיטת העבודה שלו וגם לתחילת עבודתו בסגנית האלופה הישראלית. בנוסף, סיפק הסרבי טעות מביכה-מצחיקה כשקרא לקבוצתו "מכבי חיפה", אך תיקן מיד.

תחילה נשאל המאמן על היכולת שהפגינה מכבי חיפה, שהביסה אמש 0:6 את בני סכנין, איתה קבוצתו סיימה ב-1:1: "במשחק נגדנו שחקני סכנין השקיעו את מירב האנרגיות שלהם, אנרגיות שהם לא יכלו להציג שוב מספר ימים לאחר מכן". המאמן הוסיף: "אנחנו בשבוע האחרון ריכזנו את מירב המאמצים באימונים על הסיומת וביכולת שלנו 30 מטר מהשער. נתחזק בינואר. מאז שהגעתי לפה אני בעיקר עובד ומשקיע מאמצים בשיפור הקבוצה".

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ'. צילום מסך, צילום מסך
"אין ספק שלקבוצה הזו יש איכויות". קרסטאיץ'/צילום מסך, צילום מסך

על הציפיות שלו מהשחקנים: "אין ספק שלקבוצה הזו יש איכויות, אבל אנחנו צריכים לעבוד מאוד קשה. אנחנו צריכים לשחק בצורה מאורגנת יותר. במהלך התקופה הקרובה נשקיע את מירב המאמצים בכך. השחקנים צריכים להבין שהם נמצאים במכבי ולהתנהל בהתאם".

על פילוסופיית האימון שלו: "אני דורש עבודה קשה באימונים. כל השחקנים יהיו צריכים להבין באיזה מועדון הם נמצאים ולעשות את הטוב ביותר שלהם בכל רגע נתון. אני מצפה מהם להראות רעב. אנחנו רוצים תארים. השחקנים יהיו חייבים להבין שכולנו ביחד, אנחנו קבוצה אחת. אנחנו צריכים להראות שאנחנו הטובים ביותר, כי מכבי תל אביב זה המועדון הגדול ביותר בישראל. ברור שיש לחץ, אבל זה נורמלי במועדונים כאלה".

על הסגל: "אחרי שבועיים שאנחנו פה, יש לנו תמונה יותר ברורה לגבי סגל השחקנים. יש לנו רעיונות לגבי האופן בו מכבי תל אביב אמורה לראות ואיך היא אמורה לשחק. יש לנו שחקנים דומים בעמדות שונות. חלקם חזקים יותר, חלקם טכניים יותר. מה שחשוב זה שהשחקנים ידעו לשחק תחת לחץ ובמשחק חוץ".

עוד בוואלה! ספורט

שחקני מכבי ת"א מבוקשים למרות העונה הרעה. קרסטאיץ' שוקל שינויים רבים

לכתבה המלאה
דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב. דני מרון
"אנחנו מודעים למצב שלנו". פרץ/דני מרון

השוער דניאל פרץ: "קודם כל אנחנו מודעים למצב שלנו, שהוא לא מזהיר ואנחנו מצפים מעצמנו להרבה יותר. אנחנו עושים הכל כדי לשנות את זה ועובדים מאוד קשה. אנחנו לא חושבים רחוק מידי, אלא מסתכלים על המשחק הבא, ואז זה שאחריו וכן הלאה. לפני כל משחק אנחנו מדברים כמה אנחנו לא רוצים לספוג ושאנחנו צריכים לשפר את משחק ההגנה שלנו. זה לא סוד. זה לא רק הרביעייה האחורית או אני, זה משחק ההגנה הקבוצתי".

על מכבי חיפה ובאר שבע: "אנחנו כרגע מתרכזים רק במשחק הקרוב מול מכבי פתח תקוה, ואחר כך נחשוב על המשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully