וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי ת"א מבוקשים למרות העונה הרעה. קרסטאיץ' שוקל שינויים רבים

26.12.2021 / 12:03

קבוצות ליגת העל מחזרות במרץ אחרי השחקנים שממעטים לקבל דקות אצל הצהובים, אבל קרסטאיץ' ביקש זמן כדי להכיר את הסגל לעומק לפני שיקבל החלטות. לקראת מכבי פתח תקוה (שני, 20:30): קנדיל עשוי לחזור על חשבון ז'ראלדש, דן ביטון כנראה מחוץ לסגל

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב קיבלה בשבועות האחרונים פניות רבות מקבוצות ליגת העל שמעוניינות לקבל בהשאלה שחקנים שלה עד סוף העונה. מכבי פתח תקוה, למשל, ביקשה לשאול את אדוארדו גררו ואילון אלמוג וכמוה יש עוד קבוצות שבטוחות כי השחקנים של מכבי תל אביב שלא משחקים בשורותיה, יוכלו לחזק אותן ולסייע להן להישאר בליגה.

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' ביקש זמן כדי להחליט על צעדיו ובשל העובדה שאינו מכיר מספיק טוב את השחקנים, הוא רוצה לבחון את כולם באימונים וגם במשחקים בטרם יקבל החלטה מה לעשות. את מי לשחרר, אם בכלל, ואת מי לצרף.

שחקני מכבי תל אביב אדוארדו גררו, אוסמה חלאילה. אריאל שלום
מחוזרים למרות הנסיבות. גררו וחלאיילה/אריאל שלום

קרסטאיץ' ממשיך ללמוד את הקבוצה שלו והערב יערוך אימון נוסף בקרית שלום לקראת המשחק מחר (שני, 20:30) מול מכבי פתח תקוה. בשבוע הבא מצפה למכבי תל אביב מפגש קשה מאוד מול מכבי חיפה בחוץ, אבל כדי לצבור קצת ביטחון ואמונה מחודשת בעצמה היא יודעת שהיא צריכה לצאת מחר למושבה ולקחת שלוש נקודות. במשחקים בהם אימן ברק יצחקי היה למכבי תל אביב יותר קל דווקא במשחקי החוץ בהם הקבוצות שמולה לא הסתגרו לגמרי כמו בבלומפילד ובכל מקרה אחרי התיקו המאכזב כל כך מול בני סכנין ביום רביעי שעבר, מצפים במועדון שהקבוצה תנצח.

לאימונים חזר בינתיים דן ביטון אחרי וירוס שהתפתח לדלקת, אבל הוא עורך בינתיים רק פעילות גופנית בצד ולא משתתף עם כולם בתרגולים ולכן שוב לא יהיה בסגל. מי שעשוי לפתוח מחר בהרכב הוא מאור קנדיל ששיחק בגביע המדינה וחזר לספסל בליגה. בכלל, קרסטאיץ' שוקל לבצע לא מעט שינויים בהרכב אחרי האכזבה הגדולה מהמשחק מול סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully