וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע מרגישה את המאבק מתחמם: "חיפה עשתה את שלה, עכשיו תורנו"

26.12.2021 / 11:40

אחרי שצפו בחיפה דורסת את סכנין, השחקנים של רוני לוי רוצים לנצח את חדרה (20:00, ספורט2) ולהגיע לינואר המאתגר בראש שקט. הלדר לופס יחזור לסגל אבל לא יפתח, קלטינס יעזוב בחלון הקרוב?

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 3:1/ספורט1

אחרי שמכבי חיפה עשתה את שלה בצורה מרשימה מאוד והביסה אמש (שבת) 0:6 את בני סכנין, הערב זה התור של הפועל באר שבע להמשיך ולהתמיד במאבק בין השתיים על אותו הדשא באיצטדיון בנתניה. כבר אמש הגיעה הקבוצה לבית מלון במרכז העיר נתניה לקראת המשחק מול הפועל חדרה הערב (20:00, ספורט2). באוטובוס שהוביל את מרבית השחקנים מבאר שבע לבית המלון ראו השחקנים את המחצית הראשונה של מכבי חיפה והבינו מהר מאוד שזה לא יהיה משחק בו תאבד היריבה שלהם לאליפות נקודות. את סוף המשחק כבר ראו השחקנים בחדריהם והבוקר התעוררו למזג אוויר מצוין לקראת המשחק הערב.

"מכבי חיפה עשתה את שלה. עכשיו אנחנו צריכים לעשות את שלנו כדי להיכנס ברגל ימין לחודש ינואר שיהיה מאוד מאתגר מבחינתנו". כשמדברים בהפועל באר שבע על החודש הבא, מתכוונים לצמד משחקי עונה מול מכבי חיפה בטרנר ומול מכבי תל אביב בבלומפילד (לא בסדר הזה), משחק ביתי מול בני סכנין וצמד משחקי חוץ מול מכבי פתח תקווה והפועל ירושלים. בתווך שוב תחזור הפועל באר שבע לנתניה למשחק החוץ בגביע המדינה מול מכבי נתניה שלבטח יהיה מבחן גדול לרוני לוי ושחקניו.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
רוצים להיענות לאתגר. שחקני באר שבע/דני מרון

לקראת הערב, בהפועל באר שבע מאוד מחשיבים את הפועל חדרה שעשתה בטרנר הרבה צרות בסיבוב הראשון. אז כזכור הובילה הקבוצה של מנחם קורצקי 0:2 במחצית הראשונה ורק במחצית השנייה הפועל באר שבע התעשתה, כבשה פעמיים והשוותה את התוצאה. זה היה המשחק בו הפועל באר שבע הייתה קרובה להפסיד כבר במחזור השני מה שהיה גורר אולי עונה אחרת מבחינתה. בסופו של דבר תוצאת התיקו ההיא הצטרפה לרצף מרשים מאוד שייצרה הקבוצה של רוני לוי עד כה עם 14 משחקים ללא הפסד בליגה מתחילת העונה.

רוני לוי צפוי לפתוח הערב עם אותו הרכב שפתח בניצחון על בית"ר ירושלים ביום רביעי האחרון. מי שיחזור לסגל אבל לא יפתח הוא הלדר לופס שיוציא מה-20 שמתלבשים את אביב סולומון. גם דוד קלטינס שוב נשאר מחוץ לסגל ויתכן שהוא יעזוב בחלון של ינואר בשל מיעוט דקות ובעיקר אם הפועל באר שבע בעצמה תרצה לצרף שחקן אחר במקומו. כזכור יש לקבוצה מקום לזר, כך שלא תהיה לה בעיה לצרף שחקן מחו"ל בחלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully