וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הפועל נוף הגליל מבהיר: "מעמד הוכנבוים לא על הפרק"

למרות רצף שמונת המשחקים ללא ניצחון, גיל ברעם גיבה את המאמן, שהקהל קרא לו להתפטר בתום ההפסד למכבי נתניה: "צריך לתת לו את הכלים המתאימים בינואר ומשם נתקדם"

תקציר: הפועל נוף הגליל - מכבי נתניה 1:0/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל נוף הגליל אחרי ההפסד הכואב אתמול (שבת) 1:0 למכבי נתניה, שהיה החמישי ברציפות של הקבוצה בכל המסגרות, כשהיא בסך הכל סופרת שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון, דבר שהוביל את האוהדים לקרוא למאמן ירון הוכנבוים להתפטר.

"נעשה חושבים ונראה איך מתקדמים מכאן", אמר מנכ"ל המועדון גיל ברעם, שנשאל מהם הצעדים הנדרשים לשיקום הקבוצה והאם מעמדו של הוכנבוים בסכנה. "אנחנו צריכים להביא שחקנים, זו המטרה שלנו כעת. עדיף להשקיע את הכסף בחיזוק, מעמד המאמן לא על הפרק. צריך לתת להוכנבוים את הכלים המתאימים בינואר ומשם להתקדם. קצת סבלנות ואני מאמין שנהיה בסדר".

ג'ניה ברקמן, סולומון דניאל, הפועל נוף הגליל. ברני ארדוב
שמונה משחקים בלי ניצחון. ברקמן ודניאל/ברני ארדוב

למרות ההפסד והעובדה שהקבוצה שקועה בתחתית, בהפועל נוף הגליל מנסים לקבל החלטות בצורה רגועה ומושכלת, מבלי להיכנס לפאניקה מיותרת. לאחר הסיכום עם המגן ארנסט מאבוקה, עליו פורסם בוואלה! ספורט אתמול, ינסו ראשי המועדון לצרף עוד שלושה שחקנים לפחות בחלון ההעברות בינואר, בעמדות הבלם, הקשר והחלוץ.

בנוף הגליל ינסו להסדיר השבוע את הגעתו של מאבוקה, ששוהה בלגיה, כאשר העובדה שהוא מחוסן אמורה לזרז את הליך קבלת האישורים להנחתתו בישראל. במועדון מקווים לקבל אישור גם עבור הבלם גוטי, שסיים את הליך השיקום שלו בברזיל לאחר שנותח בכתפו לפני יותר מחודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully