וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכנבוים על קריאות הקהל: "מבחינתי להתפטר לא עומד על הפרק"

הפועל נוף הגליל ספגה הפסד חמישי ברציפות בכל המסגרות, 1:0 למכבי נתניה. בני לם מרוצה מהרשת הנקייה ולא מתרגש מהשלט על ערן לוי

תקציר: הפועל נוף הגליל - מכבי נתניה 1:0/ספורט1

מכבי נתניה רשמה הערב (שבת) ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, ו-0:1 שלישי ברציפות, כשהשיגה עוד ניצחון קטן וחשוב על הפועל נוף הגליל במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. מכבי נתניה הצליחה לברוח מהתחתית הרותחת ולהותיר את המארחת ללא נקודות ועם חמישה הפסדים רצופים, כולל ההדחה מגביע המדינה. מי שהכריע את המשחק היה אבובקאר דומביה, שבדקה ה-84 ניצל פריצה של פארפה גיאגון ובהרחקה לא טובה של ההגנה המקומית כדי להבקיע את השער היחיד בהתמודדות.

כרם ג'אבר, מכבי נתניה. ברני ארדוב
ניצחון חשוב, הפסד כואב. נתניה מול נוף הגליל/ברני ארדוב
איגור זלטאנוביץ', מכבי נתניה חוגגת ניצחון על הפועל נוף הגליל. ברני ארדוב
ממשיכה להידרדר. נופה/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה בני לם נשמע מסופק בסיום מהאופי: "הגענו לשחק במגרש ביתי מובהק מול קבוצה עיקשת והמטרה הייתה לנצח, כך שאני מרוצה מהשחקנים. זה גם משחק שלישי רצוף שלא ספגנו, כי עד לפני חודש אמרו שיש לנו הגנה חלשה מאוד".

מחשבות על פלייאוף עליון: "הליגה היא קשה וכל קבוצה יכולה לנצח את השנייה. כרגע המטרה היא להמשיך הלאה ולנצח את בית"ר ירושלים, בעוד ארבעה או חמישה מחזורים נוכל לדעת".

לם גם נשאל על שלט שנתלה ביציע במטרה להביע את רצון הקהל שערן לוי יחזור: "הוא שחקן מצוין, אבל אני מתעסק במכבי נתניה ומאחל לו להמשיך להצליח".

המאמן המפסיד ירון הוכנבוים שמע את הקהל קורא לפיטוריו: "בכדורגל יש תקופות כאלה וצריך לעבור אותן. הגענו לשני מצבים פנטסטיים, הם הגיעו למצב אחד ותיקו היה משקף, אבל זה חלק מהכדורגל ומי שלא ממבקיע בבעיה".

על הכנסת קיזיטו במקום נחמני: "צריך לתת גם לו לשחק. נחמני היה בסדר גמור, אבל ניסינו לרענן ולהכניס שחקן מהיר. היו לנו הרבה דקות טובות וגם הנענו כדור ושלטנו, אבל לא הגענו למספיק מצבים וכשהגענו לא הצלחנו לכבוש". על קריאות הקהל אמר הוכנבוים: "אין לי מה להגיד להם. מבחינתי להתפטר לא עומד על הפרק, אני חושב על המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully