וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב התייצבה: "הלב" חזר עם רפואה, וגם שלומי אזולאי

26.12.2021 / 7:30

האדומים מתקרבים לצמרת, השחקנים מרגישים שינוי עם המאמן החדש: "אנחנו בכל מקום על המגרש, גם כשהכדורגל לא טוב במיוחד". אזולאי נכנס לעניינים ועקץ את קלינגר: "ההבדל הוא שהתחלתי לשחק"

תקציר: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

1. עם מאזן של שני ניצחונות בשני משחקים, קובי רפואה לא יכול היה לבקש יותר מהפועל תל אביב. השחקנים שלו אמנם רחוקים מלהציג יכולת שהיה רוצה לראות עם כדורגל אטרקטיבי, אך במבחן התוצאה מסמנים וי , מתבססים במקום טוב בפלייאוף העליון ומתחילים סוג של קאמבק לצמרת.

גם בסיבוב הראשון האדומים רשמו ניצחונות על אשדוד וקרית שמונה, אך עכשיו הם יקוו להתחיל לקחת נקודות מול קבוצות שאיבדו מולן נקודות, כמו מכבי פתח תקוה במחזור הבא. רפואה מקווה שהוא כבר יוכל לעמוד על הקווים. "הבנתי שהשבוע זה אמור להסתדר", אמר.

"אני לא אחפש תירוצים בגלל הסגל החסר. בכל קבוצה יש חיסורים, בסופו של דבר יש 11 הכי טובים שצריכים לעלות", אמר רפואה בנוגע לסגל הקיים. "אנחנו חייבים לשפר את המשחק שלנו, זה לא דומה למה שאני רוצה לראות, מבחינת רמת המחוייבות נתנו הכל, אבל האיכות חייבת להשתפר בהמשך. צריך לעבוד יותר באימונים, להבין את המאמן, העברתי בסך הכל 4-5 אימונים, אני בטוח שעם הזמן הקבוצה תיראה כמו שאני רוצה".

רפואה היה לחוץ מאוד במהלך המחצית הראשונה, גער בשחקנים לא ללכת לאחור והירבה להעביר הוראות דרך סלים טועמה כשהוא יושב ביציע. הסיטואציה המשונה עם רפואה שלא עומד על הקווים ברורה גם לראשי המועדון, שמאמינים שהיום בבית הדין העליון הכל ייפתר. "הדרישה של הבקרה לא הגיונית, פסק הבורר לא חלוט ולא יכולים לדרוש את הכסף עד שבית הדין לעבודה יכריע בעניין". מאור בוזגלו ועורך דינו אמורים להיות צד נוסף בדיון היום, אחמד עאבד לא צפוי לקחת חלק.

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
מצליח להלהיב את השחקנים. רפואה/אודי ציטיאט

2. שלומי אזולאי, שבשני משחקים נתן תפוקה גדולה יותר מכל הסיבוב הראשון, נשאל מה פשר השינוי וענה: "בפחות משבוע שיחקתי 180 דקות, לפני זה בחודשיים שיחקתי אולי 180 דקות, זה ההבדל העיקרי. בסיטואציה שנוצרה לא הייתה הרבה ברירה והייתי צריך לשמור הרבה על הכדור. היה משחק קשה, סבלנו עם פחות שחקנים, אבל כולם נתנו הכל כדי לרדת עם ניצחון. המילה שקובי אמר הכי הרבה לאורך האימונים זה 'לב', ורואים את זה - גם עם הכדורגל פחות טוב, אנחנו בכל מקום על המגרש".

שלומי אזולאי שחקן הפועל תל אביב סוחט פנדל מול עלא ג'אפר שחקן עירוני קרית שמונה. אודי ציטיאט
חזר ליהנות. שלומי אזולאי/אודי ציטיאט

3. לגבי מצבת הפצועים אמר רפואה: "אני מאוד מקווה שלפחות שניים יחזרו בשבוע הבא, אבל גם זה בספק גדול. אני מאמין שננסה להכשיר את ליידנר שנמצא במצב טוב, אולי גם לוסיו עם הפציעה בקרסול, שחקן או שניים אני מקווה שיחזרו, אך לא מעבר לזה". למעשה, בן ביטון, אופק ביטון, דני גרופר, שלומי אזולאי הקשר ופארליי רוזה עדיין לא עומדים לרשותו של המאמן, כאשר אתמול גם בני טרידובסקי ושי אייזן הצטרפו למצבת הנעדרים לקראת המשחק הקרוב נגד מכבי פתח תקוה.

שי אייזן שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
עוד נעדר לאוסף. שי אייזן/אודי ציטיאט

4. אם אפשר לזהות שיפור מקצועי מסויים הוא בעיקר בצד ההגנתי. עם חזרתו של אדי גוטליב, גם הבלם סיאנדה קולו, שהיה בתקופה רעה מאוד, התייצב ונראה טוב יותר. עד לפני שבועיים ספג קולו ביקורות רבות לאחר שהפגין יכולת רעה לאורך תקופה ארוכה. אגב, אדי גוטליב עדיין לא כשיר ב-100% ועושה מאמצים גדולים לשחק בכל שבוע.

כ-9,200 אוהדים הגיעו אתמול לבלומפילד, תוצאה של שעת המשחק המוקדמת שהביאה עוד משפחות וילדים. בשנים לא פשוטות עם כל כך הרבה בעיות וקשיים, כשאין סיכוי להיאבק על תארים, הנאמנות הזאת כלל לא מובנת מאליה. הקהל הזה הוא הדבר הכי טוב שיש להפועל תל אביב להציע היום, וזה שווה הרבה.

במחזור הבא הפועל תל אביב תארח את מכבי פתח תקוה, בתקווה שאז קובי רפואה יוכל לעמוד לראשונה על הקווים אחרי שבשני הניצחונות האחרונים צפה מהיציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully