וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה: "הניצחון הזה שייך למאמן". דראפיץ': "היה משחק משוגע"

עודכן לאחרונה: 25.12.2021 / 22:50

עוזר המאמן של הפועל ת"א כבר עם 6 מ-6 על הקווים אחרי ה-0:2 החשוב על קרית שמונה: "יש ליגה משוגעת, מקווה שנבטיח פלייאוף עליון". קהת: "תחושת החמצה"

תקציר: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

2 פנדלים, 3 אדומים ומקום שלישי: הפועל תל אביב גברה הערב (שבת) 0:2 על קרית שמונה, והשיגה ניצחון שני מאז מינויו של קובי רפואה. איינבינדר חגג צמד ראשון בליגת העל מאז פברואר 2013 כשכבש שני פנדלים מדויקים (67 ו-89) שסידרו לאדומים שלוש נקודות, אבל "כוכב" המשחק היה ללא ספק השופט עודה, שהרחיק את פרייר בצהוב שני שגוי (53), לאחר מכן הרחיק את טרידובסקי (69) ואייזן (74) והותיר את הפועל תל אביב בתשעה שחקנים, וצמעשה הכריע את המשחק בשני שני פנדלים מעט "רכים". האורחת נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות.

שי אייזן שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
אייזן הורחק, איינבינדר חיפה עליו. הפועל תל אביב/אודי ציטיאט

סלים טועמה, שבמאזן 6 מ-6 כממלא המקום של רפואה, אמר בסיום: "חסרו לנו הרבה שחקנים, היו הרבה פציעות ואני שמח שהשחקנים שעלו היום נלחמו וניצחנו. לא היה קל כי קיבלנו שני אדומים, אבל השחקנים התעלו והשגנו את הניצחון. אני איש מערכת, יש מאמן. הבעלים וההנהלה החליטו שיש מאמן. הניצחון הזה שייך למאמן. זה שיצא שאני על הקווים וניצחנו זה כיף ואני שמח שעשינו שני ניצחונות ברציפות, מקווה שנמשיך כך".

על דן איינבינדר אמר טועמה: "רצינו לפרגן לשלומי אזולאי לבעוט את הפנדל השני, אבל קובי החליט שאיינבינדר יבעט. איינבינדר הוא משמעותי מאוד, הוא הלב של הקבוצה. אני שמח מאוד בשבילו ומקווה שנמשיך כך".

על המצב של הקבוצה אמר: "יש ליגה משוגעת. לא ניצחנו במשך כל כך הרבה משחקים ועכשיו עם שני ניצחונות אנחנו למעלה. אני שמח שהגיע מאמן חדש, יש אווירה אחרת, יש כמה שחקנים שרוצים להוכיח יותר ולהראות למאמן. אני שמח שבמשחקים האלה זה בא לידי ביטוי ואני מקווה שנעשה רצף יפה של ניצחונות ונוכל להסתכל למעלה ונבטיח פלייאוף עליון".

על קובי רפואה והעתיד שלו עצמו: "יש לי זמן, למדתי המון מניר קלינגר שאני אוהב אותו מאוד ועכשיו אני לומד מרפואה. עוד לא הוצאתי תעודת פרו. אני מקווה שנמשיך כך ושקובי יעמוד על הקווים כבר במשחק הקרוב".

עוד בוואלה!

2 פנדלים, 3 אדומים ומקום שלישי: 0:2 להפועל תל אביב על קרית שמונה

לכתבה המלאה
סלים טועמה עוזר מאמן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
6 מ-6. טועמה מושלם/אודי ציטיאט

מאמן קרית שמונה סלובודן דראפיץ': "אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה מאוד והייתי מעדיף שנשחק 10 מול 10 עד הסוף. היינו טובים יותר והפסדנו. חבל על הנקודות, אבל הייתי חותם על הפסד בכל פעם אחרי ארבעה ניצחונות ברציפות. חסרה לנו הרגל המסיימת, הריכוז בתוך הרחבה. עשינו הכול נכון חוץ מלכבוש. אחר כך קיבלנו את האדום שהוציא אותנו מהמשחק, היו שני פנדלים ומשחק משוגע. יש בקרית שמונה הרבה שחקנים צעירים שיודעים לשחק כדורגל. לפעמים משלמים מחיר על חוסר הניסיון, אבל בסדר גמור. כל הליגה במאבקים, כולנו נאבקים על נקודות. בקרית שמונה אנחנו רוצים גם לשחק כדורגל איכותי וטוב וזה יוביל אותנו לאן שזה יוביל אותנו".

קשר קרית שמונה רועי קהת: "מרגישים תחושת החמצה. אני חושב שהיו לנו הרבה רגעים טובים. הייתה חסרה לנו הרגל המסיימת ואנחנו יוצאים עם תחושת פספוס. היה לנו רצף טוב ומומנטום והצלחנו להתרחק מהתחתית. אם נוכל לעשות יותר מזה ונראה שאנחנו מייצרים מומנטום מחדש, אז נתאים את עצמנו".

במחזור הבא הפועל תל אביב תארח את מכבי פתח תקוה. קרית שמונה תשחק בבית מול הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully