וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "לא ציפינו לנצח 0:6 את סכנין". אוטובוס אוהדי סכנין הותקף

מאמן מכבי חיפה הבהיר כי אין בכוונתו להתעסק בשיאים וטען: "יש קרב צמוד עם הפועל באר שבע". שמשות האוטובוס נופצו

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 6:0/ספורט1

מכבי חיפה הגיעה לשיא בדיוק בזמן. תשעה ימים לפני שהיא תארח את היריבה המושבעת מכבי תל אביב, הערב (שבת) האלופה דרסה 0:6 את בני סכנין ולפחות זמנית שבה לפסגת ליגת העל. עומר אצילי כיכב עם צמד ושני בישולים והמאמן ברק בכר נהנה מניצחון השיא בקריירה.

אוטובוס אוהדי בני סכנין הותקף ביציאה מנתניה, שמשת האוטובוס נופצה. החשד הוא שאוהדים של מכבי חיפה השליכו אבנים לעבר האוטובוס.

בסיום אמר בכר: "אנחנו לא מתעסקים בשיאים, אין לנו מקום לאבד נקודות. התחלנו את המשחק מצוין וההרחקה עזרה לנו להגדיל את התוצאה. שיחקנו מול קבוצה מצוינת שלא סתם נמצאת במקום השלישי. מבחינתי זה משחק תשיעי בחודש, כי הייתה פגרה של שלושה שבועות, וסימנו מטרה בתקופה הזו לייצר מומנטום. הצלחנו לנצח את כל המשחקים בארץ ולצערי באירופה הפסדנו שניים. יצרנו מומנטום ורצינו לסיים את החודש בתקופה טובה. לא ציפינו לתוצאה כזו. עכשיו יש לנו שמונה ימים להתכונן למכבי תל אביב".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
עדיין לא חושב על המפגש נגד מכבי תל אביב. בכר/מאור אלקסלסי
אוטובוס אוהדים של בני סכנין, שהשמשה שלו נופצה אחרי משחק מול מכבי חיפה. באדיבות המצולמים, צילום מסך
תמונות שהעיבו על ההישג. אוטובוס סכנין/צילום מסך, באדיבות המצולמים

עוד אמר בכר על המאבק בצמרת מול הפועל באר שבע: "יש קרב צמוד ואנחנו תמיד רוצים לנצח. יש לנו פייט עם קבוצה מצוינת, אנחנו מכבדים אותה מאוד ועושים הכול כדי להמשיך לנצח. רוצים ליהנות מהניצחון הגדול היום ואז נעבור לחשוב על מכבי תל אביב".

צ'ארון שרי, שהיה בין הכובשים הערב בנתניה, הוסיף: "הבאנו אקסטרה איכויות, כבשנו שערים מהירים, פתחנו מצוין וזה היה ניצחון יפה שלנו. בעונה שעברה כבשתי יותר, זה נכון, אבל כולם יודעים מה אני מביא לקבוצה. אני רק משחק את המשחק שלי. אני מנסה לעזור לקבוצה, בדיוק כמו שעשיתי בשנתיים הקודמות. כבשתי שער יפה, אבל חשבתי באותו רגע שהיה נבדל".

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
"כולם יודעים מה אני מביא לקבוצה". שרי/מאור אלקסלסי

מנגד, המאמן המובס שרון מימר טען: "אנחנו עושים עונה מדהימה, אבל זו התפרקות שלא מתאימה לנו. המשחק התפתח לא טוב עם שערים מהירים ואדום נגד הקבוצה הכי טובה בליגה, שמיד הענישה אותנו. קיבלנו סטירה חזקה וכעת יהיה לנו זמן להתאושש ולחזור למסע היפה שהיה לנו עד עכשיו".

על המשחק האגרסיבי של שחקניו: "במשחק נגד מכבי חיפה יש אמוציות, כולם רוצים לעשות משהו טוב נגד קבוצה כזו פייבוריטית וחזקה. ניסינו לצפוף ולהיות חכמים יותר, אבל השער הראשון נתן להם ביטחון, אחר כך הגיע האדום והמשחק התפתח למקום לא טוב".

כיצד מתאוששים מתבוסה כזו: "כבר קיבלנו השנה סטירות בקרית שמונה ובנתניה והקבוצה יצאה מזה עם ניצחון בשבוע שאחרי. המשחק הזה לא ישנה את הדעה שלי על השחקנים ואתם תראו בהמשך שאנחנו קבוצה חזקה שתצא מזה".

שינויים בינואר: "אנחנו עושים עונה טובה ושחקנים מתקדמים פה. אנחנו גם רוצים לחזק את הסגל כי אנתוני וארן נותח ולא יעמוד לרשותנו כל השנה וכמוהו גם שחקן זר שוחרר מסיבות בריאותיות - אלו היו שחקנים שבנינו עליהם ונצטרך להביא שני שחקני התקפה במקומם".

שרון מימר מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
בני סכנין נענשה על כל טעות, אך דעתו של מימר לא השתנה/מאור אלקסלסי

בירם כיאל, קפטן בני סכנין, סיכם: "הפסדנו, ואפשר להגיד שהובסנו. הכול הלך נגדנו היום. החוכמה היא למחוק את זה ולהסתכל קדימה. הקהל בא, ניסה לדחוף אותנו, למרות שלא נתנו לאוהדים שלנו להכניס את כל הציוד ולקהלים אחרים כן נותנים. המשחק לא היה טוב, מכבי חיפה הייתה טובה יותר בכל דבר. נצטרך למחוק את המשחק הזה ולהמשיך הלאה. אנחנו מתנצלים בפני האוהדים על המשחק שלנו, התוצאה לא מכבדת אותנו. מכבי חיפה הייתה יותר טובה ושאפו לה. השחקנים בסדר, מחייכים בחדר ההלבשה. אנחנו חזקים ומסתכלים קדימה".

גיא מלמד, בירם כיאל שחקני בני סכנין מאוכזבים. מאור אלקסלסי
גיא מלמד, בירם כיאל שחקני בני סכנין מאוכזבים/מאור אלקסלסי

מספרים

* זה ניצחון השיא של מכבי חיפה בעידן ברק בכר ולמעשה גם הניצחון הכי גבוה בקריירה של המאמן. עד היום, השיא שלו היה 1:6 על מכבי נתניה כמאמן הפועל באר שבע במאי 2018.

* זה הניצחון הכי גבוה של מכבי חיפה על סכנין בליגה. עד היום השיא היה 0:3 ו-1:4. בגביע הטוטו דווקא היה 0:6.

* עומר אצילי העלה את מאזנו ל-11 שערים ו-6 בישולים. בכך השווה את שיא השערים האישי מעונת 2018/19, אז סיים גם עם אותו מאזן שערים במדי מכבי תל אביב.

* מכבי חיפה סופרת כבר שבעה ניצחונות ליגה רצופים. בעונה שעברה, בערך באותו שלב, היו לה שמונה ברצף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully