וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ וגווארדיולה חטפו: "בלי הכדורגל, הייתם עובדים במקדונלדס"

יו"ר קריסטל פאלאס לשעבר תקף את המאמנים שהתלוננו על לוח זמנים עמוס מדי: "מספיק עם זה כבר! אולי תקלטו כמה מזל יש לכם?"

תקציר ניצחונה של ליברפול 4:5 בפנדלים על לסטר בגביע הליגה, אחרי 3:3 ב-90 דקות/ספורט1

בצל מכת הקורונה שהשביתה עשרות שחקנים והביאה לביטול משחקים במהלך השבוע האחרון, קבוצות הפרמיירליג ניצבות בפתח של שבוע משחקים עמוס ביותר, שייפתח מחרתיים (ראשון) עם משחקי הבוקסינג דיי, יימשך במחזור נוסף יומיים לאחר מכן ויסתיים בסבב משחקים נוסף בערב השנה החדשה. לאחר ששחקנים ומאמנים בכירים בפרמיירליג, כמו ג'ורדן הנדרסון, יורגן קלופ ופפ גווארדיולה, התלוננו על העומס לאחרונה, היום הגיעה התשובה התקיפה של סיימון ג'ורדן, מי שעמד בראש קריסטל פאלאס בעבר.

ג'ורדן הביע ביקורת על ה"בכיינות" של שחקני ומאמני הליגה האנגלית: "מספיק עם זה כבר! שחקו את המשחק הארור. אתם מקבלים הרבה יותר מדי. רוב השחקנים שאני מכיר ממש רוצים לשחק את המשחקים האלה. אני לא מבין איזה מין אנשים אנחנו מגדלים, אבל הם רכים. אני לא יכול לסבול את זה יותר. תראו קצת אופי ותתמודדו".

יו"ר קריסטל פאלאס לשעבר המשיך בהתייחסות לנושא העומס: "כדורגל מבוסס על תרבות שבה אנשים כל הזמן מתרצים. אני מסכים שצריכים להיות חמישה חילופים, אבל זו אשמתם שהם לא הצביעו בעד זה, וגם אם היו חמישה, הם היו מבקשים שבעה. וכשיהיו שבעה, הם יבקשו עשרה. לא משנה מה אתה נותן לאנשים, זה אף פעם לא מספיק. מה עם להגיד 'אתם עושים עבודה ממש טובה'? אולי תקלטו כמה מזל יש לכם? כי אם לא הייתם בכדורגל, חצי מכם היו עובדים עכשיו במקדונלדס".

כזכור, הנדרסון טען כי אף אחד בפרמיירליג לא מייחס חשיבות לרווחת השחקנים, בעוד גווארדיולה המליץ לכדורגלנים לפתוח בשביתה אם הם לא מרוצים מהמצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully