וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי חוזר לעצמו אחרי השיא, לברון מודה: "אין לנו שום כימיה בשום הרכב"

כוכב גולדן סטייט סוף סוף משתחרר מהלחץ של שבירת שיא השלשות, כוכב הלייקרס מתוסכל אחרי עוד תבוסה, ותמונה אחת ממחישה: הוא נשאר לגמרי לבד במערכה

סטפן קרי חוגג בחדר ההלבשה של גולדן סטייט ווריירס את שבירת שיא השלשות/האתר הרשמי של גולדן סטייט

סטף קרי חזר לשיאו. אחרי רצף של משחקים פחות יעילים מבדרך כלל, הקלע הטוב בהיסטוריה התפוצץ הלילה (בין חמישי לשישי) בניצחון 104:113 על ממפיס עם 46 נקודות כולל 8 שלשות, שהזכירו שוב למה הוא נחשב למועמד מוביל ל-MVP אחרי החלק הראשון של עונת ה-NBA.

קרי דייק ב-13 מ-22 מהשדה (8 מ-14 מהשלוש) וסיים עם 12 מ-12 מהעונשין, במשחק הראשון שלו מאז שלהי נובמבר עם למעלה מ-50 אחוז מהשדה, והראשון מאז תחילת דצמבר עם יותר מ-40 אחוז מהשלוש.

סטיב קר טען בסיום שהירידה באחוזים של קרי נבעה בין היתר מהלחץ שהיה עליו לשבור את שיא השלשות של ריי אלן, ולאחר שזה קרה והשיא נשבר - קרי יכול לחזור לעצמו. "זה היה המשחק הכי יעיל שלו בשבועות האחרונים, זה בטוח. בתקופה האחרונה הוא היה קצת בלחץ לשבור את השיא, אבל אני חושב שבעונה של 82 משחקים, אתה פשוט יודע שיהיו עליות וירידות. סטף לעולם לא נותן לכמה משחקים שהקליעה לא נכנסת לו להשפיע יותר מדי".

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Thearon W. Henderson, GettyImages
מצא את היד בחזרה. קרי/GettyImages, Thearon W. Henderson

גם קרי עצמו הודה שהירידה באפקטיביות שלו הייתה תוצר של הנסיבות. "זה היה קשור בעיקר לעניינים סביב השיא שלי, ולאופן שקבוצות שמרו אותי, ולבחירות הזריקות שלי. אבל בכל מקרה אני לא נותן לשום דבר להרים או להוריד אותי יותר מדי. אני מנסה לחזור לסטנדרטים שלי ולמטרות שאני מציב לעצמי בכל מה שקשור לאחוזים ואפקטיביות. לא חשוב מה המצ'-אפ, אני לא נכנס לזה יותר מדי, רק מנסה ליהנות מכל משחק".

קרי רצה מאוד את הניצחון, אחרי שהווריירס הפסידו לגריזליס בשני המפגשים הקודמים. בשלהי הרבע השלישי הוא אף סובב את הקרסול, אבל חזר לשחק והמשיך להיות במיטבו. זו הייתה עוד הוכחה לכך שהעונה הגוף שלו חזק ועמיד יותר מבעבר. "הרגשתי את הפציעה וידעתי שלאור ההיסטוריה שלי עם פציעות כאלה אסור להתעלם מזה, אבל מצד שני רציתי מאוד את הניצחון הזה", הסביר.

באופן מעט מפתיע, ממפיס איפשרה לקרי לא מעט זריקות פנויות ועזרה לו לצאת ממשברון הקליעה שלו. "היה לו משחק התקפי גדול. הוא מצא את השטחים שלו, ועשינו עבודה טובה בלמצוא אותו. הוא קיבל כמה מבטים פנויים, וכששחקן כמוהו מקבל מבטים פנויים, המבול מתחיל", הסביר דריימונד גרין, וג'ה מוראנט הודה מנגד: "הוא הקלע הטוב בהיסטוריה, וברור שהוא יקלע זריקות קשות, אבל לא הקשינו עליו מספיק, והיו לנו רגעים של חוסר ריכוז. הוא גרם לנו לשלם".

עוד בוואלה!

אל תקלעוני בשום כלוב: סטף קרי נמצא בקטגוריה היסטורית משל עצמו

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Harry How, GettyImages
מחכה לחברים. לברון/GettyImages, Harry How

הלייקרס ממשיכים לקרטע ולאכזב. הקבוצה של לברון ג'יימס ספגה הלילה הפסד רביעי ברציפות, כשהובסה 138:110 על ידי סן אנטוניו. מתוך ארבעת ההפסדים האחרונים, שלושה הסתיימו בפער של 15 ומעלה - ונראה שלמרות הנוכחות של לברון ג'יימס וראסל ווסטברוק, הקבוצה מתקשה לתפקד ולהתחבר על רקע החיסורים הרבים.

כזכור, הלייקרס חסרים את המאמן פרנק ווגל וכן חמישה שחקנים נוספים שנמצאים בבידוד, ובנוסף נאלצים להסתדר ללא אנתוני דייויס שנפצע בשבוע שעבר.

"נכון לעכשיו אין לנו שום כימיה בשום הרכב, אבל זה נובע מהסיבה הפשוטה שלא הצלחנו מספיק דקות ומשחקים יחד", מסביר ג'יימס, שסיים עם 36 נקודות ו-9 ריבאונדים. "כל שחקני ההגנה הטובים שלנו נמצאים בבידוד, וזה משפיע מאוד. אנחנו לא צריכים להיות בסגל מלא כדי להיראות טוב יותר, אלא זקוקים רק לשניים-שלושה שחקנים חשובים שחסרים לנו כדי להתייצב".

הלייקרס תלויים כעת כמעט באופן מוחלט בלברון, כפי שהמחישה התקפה מסוימת אחת ברבע האחרון הלילה: ג'יימס כדרר וזרק בזמן שחמישה שחקני הגנה של הספרס נמצאים בקרבתו, ואף לא שחקן אחד של הלייקרס, בסרטון שכבר הפך ויראלי.

"אני לא חושב שאנחנו תלויים בו יותר מדי. יש לנו הרבה שחקנים טובים שנמצאים בחוץ, ואנחנו מחכים להם", הסביר ראסל ווסטברוק שסיים עם 30 נקודות. "אנחנו לא נראים טוב, אבל בואו נהיה כנים לגבי מה באמת קרה. אנחנו קורבנות של הנסיבות כרגע, וזה ישתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully