וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: פאולו סוזה בדרך ליעד מפתיע, דה יונג לקאדיס?

עודכן לאחרונה: 24.12.2021 / 22:54

אקס מכבי תל אביב במגעים מתקדמים עם קבוצה ברזילאית, חלוץ ברצלונה קרוב להיות מושאל וקבוצתו הנוכחית רוקמת טרייד עם אייאקס. מנצ'סטר יונייטד, ליברפול וטוטנהאם בעקבות פרנק קסייה

תקציר: אנדרלכט - קורטרייק 0:3 (רבע גמר גביע)/ספורט1

שמועות

* האם אקס מכבי תל אביב בדרך ליעד מפתיע? על פי דיווח בצרפת, המאמן פאולו סוזה נמצא במגעים מתקדמים עם אינטרנסיונל הברזילאית. לפורטוגלי, שמאמן בימים אלה את נבחרת פולין, הוצע חוזה לשנתיים. עדיין לא נסגרו כל הפרטים, אך הקבוצה מברזיל אופטימית לגבי הסיכויים שסוזה יגיע.

* ברצלונה צפויה להודיע בשבוע הבא על רכישת פראן טורס ממנצ'סטר סיטי, כפי שאישר גם פפ גווארדיולה, וכעת על הקטלאנים לשחרר מספר שחקנים לצורך ביצוע העסקה שתעלה לה כ-55 מיליון יורו. לפי הפרסומים בספרד, צ'אבי מנסה להיפטר מפיליפה קוטיניו, סמואל אומטיטי ולוק דה יונג, כשיוסוף דמיר שמושאל מראפיד וינה - מי שזכה לכינוי "מסי האוסטרי" כבר התבשר כי האופציה עליו לא תמומש. בנוסף, לטענת "ספורט" המגן סרג'יניו דסט עשוי להימכר לצ'לסי תמורת כ-35 מיליון יורו במטרה להוות גיבוי לבן צ'ילוול הפצוע, למרקוס אלונסו שעשוי לעזוב בתום העונה ואולי גם לשמש כמחליפו בסגל של ססאר אספיליקואטה שמסיים את חוזהו בקיץ.

* ב"אס", לעומת הדיווח על האפשרות שסרג'יניו דסט יימכר לצ'לסי, פורסם כי ברצלונה במו"מ עם אייאקס על ביצוע טרייד שבמסגרתו דסט יעבור להולנד ואת הדרך לברצלונה יעשה במקומו נוסייר מזראווי, שמסרב להאריך חוזה ובכל מקרה יעזוב בתום העונה אם לא בחודש הבא.

* מי שעשוי לעזוב את ברצלונה בהשאלה הוא לוק דה יונג, שעל פי ה"מארקה" מבוקש בקאדיס, כאשר סיכום עם ברצלונה כבר הושג ורק הסכמתו של השחקן חסרה בשביל להשלים את העסקה.

נוסייר מזראווי שחקן אייאקס לפני ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. ANP Sport, GettyImages
מהליגה ההולנדית לברצלונה? נוסייר מזראווי/GettyImages, ANP Sport

* אחד השחקנים המבוקשים בקיץ צפוי להיות פרנק קסייה. קשר מילאן מחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד, ליברפול וטוטנהאם, ובממלכה טוענים שהוא יגיע לאחת מהקבוצות הללו.

* פריז סן ז'רמן נמצאת במו"מ מתקדם עם ריאל סוסיאדד על השאלת ראפיניה. הקשר בן ה-28, אחיו של טיאגו אלקנטרה מליברפול, צפוי לחתום אצל הבאסקים עד יוני 2022.

* אנטוניו קונטה "מעריץ" את אדאמה טראורה מוולבס, כך נכתב ב"טלגרף", וינסה לצרפו מוולבס. קשר נבחרת ספרד מסיים את חוזהו בקיץ 2023 ועשוי לעלות כ-40 מיליון יורו.

* לוקא דין, מגן אברטון ונבחרת צרפת שיחסיו עם המאמן רפא בניטס עלו על שרטון לאחרונה, מעורר עניין בנאפולי וגם בצ'לסי שמחפשת שחקני הגנה גם לקראת העונה הבאה.

* רלף רנגניק עשוי לעזוב את תפקיד המאמן במנצ'סטר יונייטד בתום העונה, אבל להנהלה הוא כבר הבהיר כי בראש סדר העדפויות צריכה הקבוצה קשר אחורי במקומו של נמניה מאטיץ'. מי שסומנו הם שניים מכוכבי העתיד של אנגליה, דקלן רייס מווסטהאם וג'וד בלינגהאם מדורטמונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully