וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיכאון במכבי פתח תקוה, מרמנטיני ויובל אשכנזי מועמדים לחיזוק

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 9:02

בקבוצה לא מתכוונים להרים ידיים למרות המצב הקשה וכעסו על פסילת השער של בלוריאן: "אסור היה לפתוח משחק בלי VAR". מגעים ראשוניים נעשו עם שחקן הפועל חדרה. מיכאליק ודומביה יעזבו

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

שחקני מכבי פתח תקוה התקשו לקבל אמש את ההפסד הכואב 1:0 מול עירוני קרית שמונה. זאת לאחר שהקבוצה ספגה את השער המכריע עמוק בתוך תוספת הזמן. חלק מהשחקנים התיישבו על כר הדשא, חלקם תפסו פינה על הספסל וגם בחדר ההלבשה, היתה אווירת דכאון שהזכירה מראות ממשחק הירידה לפני שלוש שנים.

"זה כואב, זה מאכזב מאוד, זה מעצבן, אבל למרות המצב אף אחד כאן לא מרים ידיים", אמרו בקבוצה. בפתח תקוה כעסו מאוד גם במהלך המשחק ובעיקר בסיומו, על כך שהמשחק יצא לדרך בלי שמערכת ה-VAR פעלה, מה שגרם לפסילת שער חוקי של אור בלוריאן כבר בדקה הרביעית. "זה שער שיכול היה לשנות לגמרי את פני המשחק. לא ברור למה משחק יוצא לדרך בלי ה-VAR. אסור היה לפתוח ככה", אמר גורם בקבוצה.

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון. מאור אלקסלסי
ינסה לחזק את הקבוצה בינואר. גיא לוזון/מאור אלקסלסי

זה היה ההפסד השלישי ברציפות של המלאבסים והשישי שלהם בשבעת משחקי הליגה האחרונים. נכון לעכשיו נראית הקבוצה כמו יורדת בטוחה, אבל כבר עכשיו ברור שיושב הראש אבי לוזון וגם המאמן גיא לוזון לא מתכוונים להרים ידיים ובינואר תעשה הקבוצה שינויים גדולים בסגל השחקנים. הלוזונים מתכננים החלפה של שני זרים לפחות, כאשר ירוסלב מיכאליק כבר קיבל הודעה שהוא רשאי לחפש קבוצה וגם אלסאן דומביה לא צפוי להמשיך.

עוד בוואלה!

גיא לוזון: "אני לא מהרגישים, אבל באמת כואב הלב"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חדרה גוסטבו מרמנטיני מול שחקן מכבי חיפה בוגדן פלאניץ'. מאור אלקסלסי
יעזוב את חדרה לטובת מכבי פתח תקוה? מרמנטיני/מאור אלקסלסי

נכון לעכשיו החיזוק הכי דחוף מתוכנן לחוליית ההתקפה, כאשר כבר נעשו מגעים ראשוניים עם גוסטבו מרמנטיני מהפועל חדרה, אולם טרם הושגו הסכמות כספיות. שם נוסף שעלה על הפרק הוא שמו של יובל אשכנזי, שלא צפוי להמשיך במכבי חיפה. למרות שהקבוצה הגיעה לסיכום עקרוני עם הבלם גבי קיקי, שטרם חתם באופן רשמי, ממשיכים בצוות המקצועי לבחון בלמים זרים נוספים למקרה שקיקי לא יגיע לישראל בסופו של דבר.

בפתח תקוה ימתינו לראות מי השחקנים שישוחררו בינואר ממכבי חיפה, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, כדי לנסות ולצרף את חלקם. מעמדו של המאמן גיא לוזון, כלל לא נמצא על הפרק ולמרות מצבה הקשה של הקבוצה, הוא ימשיך בתפקידו, כשבמועדון מאמינים שבסופו של דבר הדברים יסתדרו ופתח תקוה תצליח לברוח מהתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully