וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אני לא מהרגישים, אבל באמת כואב הלב"

מאמן מכבי פתח תקוה נשמע שבור לאחר הפסד נוסף של קבוצתו, הפעם 1:0 לעירוני קרית שמונה: "אין מה לעשות, כרגע זה לא הולך"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

בעירוני קרית שמונה חגגו על כר הדשא עם מעט האוהדים ביציע לאחר ה-0:1 הדרמטי הערב (רביעי) על מכבי פתח תקוה. ידין לוגסי כבש שער ניצחון נהדר בדקה ה-94 והקבוצה של סלובודן דראפיץ' רשמה את ניצחונה הרביעי ברציפות, דבר שלא השיגה מאז מאי 2018. מנגד, המלאבסים עם הפסד שלישי ברציפות והם ממשיכים להיות במקום האחרון בליגת העל, ולהיות קבוצת החוץ הגרועה ביותר עד כה העונה, כשצברה מחוץ לאצטדיון המושבה נקודה בודדת וכבשה שער אחד בלבד.

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון. מאור אלקסלסי
"נשרף לי הלב". לוזון/מאור אלקסלסי

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון: "תחושות קשות מאוד. להגיע לפה ולהבקיע שער חוקי, ודווקא בדקות אלה ה-VAR לא עובד. זה גול משמעותי מאוד. במחצית השנייה המשכנו לשחק כדורגל, אולסק פגע במשקוף. הרמה ועוד הרמה ואין את השפיץ של הנעל. בסוף לא רק שלא ניצחנו, גם הפסדנו. אני לא מהרגישים, אבל באמת כואב הלב. אין מה לעשות, צריך להמשיך להיות חזקים - זה הכדורגל".

"אין פה עניין של עובד, או לא עובד. כבשנו גול חוקי, פגענו במשקוף. דווקא בדקות ששכבנו עליהם הם כבשו. אין מה להגיד. אין מה לעשות, כרגע זה לא הולך. אם היית רואה שהשחקנים לא היו מתאמצים, אז מילא, אבל ראית שכולם פה נותנים הכל. נשרף הלב".

עוד בוואלה! ספורט

קרית שמונה ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה, שנותרה אחרונה

לכתבה המלאה
סלובודן דראפיץ' מאמן עירוני קרית שמונה חוגג ניצחון. מאור אלקסלסי
"המזל הולך עם הטובים". דראפיץ'/מאור אלקסלסי

מאמן עירוני קרית שמונה סלובודן דראפיץ': "זה קרה לנו גם נגד מכבי נתניה וגם היום, אבל היום ניסינו לשחק כדורגל. אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים לדעת לשחק גם נגד קבוצות שסוגרות. הקבוצה שלי צעירה ואנחנו נתקדם תוך כדי תנועה. הפרנסה שלנו זה כשנגיע לכל כדור ראשון. מזל? הוא הולך עם הטובים. מקווה לא יעזוב אותי".

על השיפור של הקבוצה: "אף אחד לא האמין שנהיה במצב הזה, אבל אף אחד גם לא חשב שנפסיד את כל המשחקים. כשאתה רוצה לייצב את המערכת צריך גם לעבור את המתח של המשחק ולהביא נקודות. במשחק הראשון שלי שהפסדנו מול הפועל באר שבע אמרתי שכדורגל זה משחק של נקודות וביטחון".

כובש השער ידין לוגסי: "אין לי כל כך הרבה שערים, אז כנראה זה הכי גדול. אני שמח שזה התחבר לי ולקחנו עוד שלוש נקודות שלוקחות את הקבוצה למעלה. אנחנו מרגישים שאנחנו מצליחים לנצח גם במשחקים פחות טובים, אוספים את הנקודות ומתקדמים כמה שאפשר. אנחנו מתרכזים קודם כל בלהישאר בליגה. כרגע אנחנו ברצף טוב ושמחים מהמצב שלנו. זה עניין של מומנטום, הדברים מתחברים".

משחקי המחזור ה-14:

הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל 1:3
מכבי נתניה - הפועל חיפה 0:1
מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב 4:1
מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1

רביעי, 19:00: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה 0:1

רביעי, 20:00: מכבי תל אביב - בני סכנין (ספורט3)
רביעי, 20:30: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully