וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע כבר מצהירה: "רוני ואליניב הצליחו לבנות תמהיל שחקנים מנצח"

23.12.2021 / 6:45

ה-1:3 של באר שבע על בית"ר ירושלים חיזק במועדון את התחושה שהקבוצה קורצה מחומר מיוחד שלא יוותר למכבי חיפה עד הסוף: "בינגו של סגל". ספורי מספר על המהפך שעבר: "שולט בעצמי כדי לא לחזור לתקופות הקשות". ורק היכולת של יוג'ין אנסה מדאיגה

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 3:1/ספורט1

תחושות חזקות בהפועל באר שבע שהם עמוק בתוך המירוץ לתואר האליפות. הניצחון 1:3 אמש (רביעי) על בית"ר ירושלים חיזק אצל רבים בקבוצה את ההרגשה שיש להפועל באר שבע את כל הכלים כדי ללכת עד הסוף העונה ולא לוותר למכבי חיפה בתחרות על התואר החשוב. גורם בקבוצה אמר אמש: "עכשיו כבר אפשר לומר שרוני לוי ואליניב ברדה בנו תמהיל שחקנים נכון מתאים ומנצח. שילוב של ישראלים ותיקים שעוד רעבים לתואר, שחקנים זרים עם אופי טוב ושחקנים שמשחקים כבר שנים בקבוצה כמו מיגל ויטור וחאתם. הסגל שבנינו העונה הוא בינגו וזה כבר לא מקרי".

רוני לוי אמר אמש במסיבת העיתונאים לסיכום המשחק: "החבר'ה אצלנו מאוד מלוכדים ומאוד מגובשים. השחקנים מראים את האיכויות שלהם למרות שיש עוד הרבה עבודה. הדרך עוד ארוכה ושחקנים עוד יכולים להשתפר באופן אישי וגם כקבוצה יש לנו עוד לאן להתקדם ולהשתפר. הקבוצה שלנו היום גם מחוייבת טקטית וגם כזו שמציגה כדורגל איכותי". על המאבק מול מכבי חיפה אמר מאמן הפועל באר שבע: "אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו. אני מקווה שנהיה במאבק עד הסוף. אנחנו רוצים שתהיה אנרגיה טובה כל הזמן ושהקהל ייהנה".

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
עומד בגדול במבחן התוצאה. רוני לוי/דני מרון

בקבוצה מוטרדים מעט מהירידה ביכולת של יוג'ין אנסה, אף ששגיב יחזקאל נכנס לתפקיד שלו והראה יכולת טובה. "אנחנו מנסים לראות מה אפשר לעזור ומה אפשר לתת. לפעמים זו תקופה שצריך לעבור אותה. יוג'ין הוא בחור מאוד חיובי ומאוד אהוד בחדר ההלבשה", אמר לוי על אנסה.

מי שרשם עוד משחק טוב הוא רמזי ספורי והוא האקס פקטור של הפועל באר שבע העונה. על השינוי שחל אצל ספורי תעיד למשל העובדה שכאשר התיישב אתמול לדבר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק וכבר נשאל שאלה, הוא ביקש תחילה לדבר על אסי רחמים, מנכ"ל המועדון במשך שנים ארוכות, שנערך עבורו טקס אמש לפני המשחק. ספורי לא שכח את רחמים וקודם דיבר עליו לפני שהתייחס לעניינים מקצועיים. באשר ליכולת שלו אמר: "עם כל המחמאות שלכם לא עשיתי כלום. אני שואף ליותר ורוני שואף לקבל ממני יותר". עוד אמר ספורי: "רוני נותן לי את כל הביטחון להצליח ואני מנסה להחזיר בהתאם. אני מרגיש שאני יכול להעז יותר. עברתי תקופות קשות בכדורגל ואני שולט בעצמי כדי לא לחזור לתקופות הקשות. אני כל הזמן רוצה לשמור על מה שיש לי עכשיו". ספורי שוב בישל אתמול למיגל ויטור שכבש בנגיחה ואמר: "יש לנו קבוצה חזקה במצבים נייחים ואנחנו עובדים על זה הרבה באימונים".

שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי מול שחקן בית"ר ירושלים מרקו ינקוביץ', קמסו מארה. דני מרון
גם הוא יודע: צריך להיזהר לא ליפול שוב למקומות לא טובים. ספורי/דני מרון

מי שיצטרכו להיזהר במשחק הקרוב מול הפועל חדרה מכרטיס צהוב הם חאתם עבד אלחמיד ואיתי שכטר. אם יקבלו צהוב, לא יוכלו לשחק במשחק הגדול מול מכבי תל אביב בבלומפילד.

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד
הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה
הפועל נוף הגליל - מכבי נתניה
בני סכנין - מכבי חיפה
הפועל חדרה - הפועל באר שבע
בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים
מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully