וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "מאמן הגנתי? לא מבין את הסטיגמות האלה"

מאמן הפועל באר שבע מרוצה מה-1:3 על בית"ר ירושלים: "השיפור שלנו משמעותי". יוסי מזרחי: "עם הגנה כזאת יהיה קשה להישאר"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 3:1/ספורט1

שחקני הפועל באר שבע חגגו הערב (רביעי) על כר הדשא עם האוהדים בתום ה-1:3 על בית"ר ירושלים שהשיב את השחקנים של רוני לוי בחזרה למקום הראשון בטבלה. מיגל ויטור כבש בנגיחה בדקה ה-16, רוקאביציה הכפיל בדקה ה-62. רועי הרמן צימק ל-2:1 ונתן תקוות לקבוצה מהבירה, אך איתי שכטר הוסיף בדקה ה-81, וכבש את שערו הראשון לאחר סיבוב שלם, כשגם אז כבש מול הצהובים-שחורים.

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי: "בהרבה חלקים נהנתי מהמשחק שלנו, גם מבחינה אישית וגם מבחינה קבוצתית. שנעשה את זה למשך 90 דקות, אשמח יותר. כיבדנו מאוד את היריבה ומה שרצינו זה לנצח את המשחק ואני שמח שחזרנו למקום הראשון. כשאתה עובד עם שחקנים אתה נוגע בהכול. אנחנו רוצים הנעת כדור, אנחנו רוצים לחץ ואנחנו רוצים התקפה. בסך הכול החבר'ה כאן רוצים מאוד ומתקדמים מאוד. השיפור שלנו הוא משמעותי. ללמוד שחקן ולהכיר אותו על עיוור, זה לוקח זמן".

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
רוני לוי/דני מרון

על הקהל של באר שבע: "בטרנר הקהל הוא השחקן ה-12 שלנו, אין פה שום סימן שאלה. בלעדיו אין לנו סיכוי ואני לא סתם אומר את זה כדי להיות נחמד. הם חשובים לנו מאוד, הם חלק מאיתנו. אנחנו רוצים שהם יהנו וישמחו ואנחנו מקווים שניתן להם סיבות". על העתיד: "אין לנו יותר מידי זמן להנות מהניצחון. יש לנו משחק נוסף עוד יומיים, ונעשה מה שאנחנו צריכים לעשות צעד אחרי צעד. אני לא מתרגש שקוראים לי מאמן הגנתי, אני לא מבין את הסטיגמות האלה".

על רמזי ספורי: "ראשית הוא מתאמן נהדר. הוא מאוד רוצה. זה שהוא מוכשר, אנחנו יודעים. רמזי יורד למטה ומחלץ כדורים וזו קפיצת מדרגה מצדו. אני חושב שהוא יכול לתת אפילו עוד. אנחנו רוצים עוד הצטרפויות להתקפה ועוד איומים לשער. עוד ועוד. הוא יכול".

רמזי ספורי עצמו אמר בסיום: "כשאני בא למשחקים אני תמיד מרגיש אני צריך להוכיח לכולם ולעצמי שאני ראוי לחולצה של ה-11 הפותחים ושאני שחקן מוביל. אין ספק שזו העונה הכי טובה בקריירה שלי. בכל שנה אני רק לומד ומשתדרג. אני המון שנים בליגת העל ולמדתי המון לגבי איך צריך להתנהג ולהתנהל". על נבחרת ישראל: "אני אמשיך לעשות את העבודה שלי על המגרש. יהיה המאמן אשר יהיה. כל שחקן חולם להיות בנבחרת. אם יגיע מאמן וירצה אותי אני אהיה שם. לא ירצה? אמשיך לעבוד קשה".

על מכבי חיפה: "אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. לכל אחד יש את הדעות שלו. שאנשים ידברו ויעשו כמה שיותר פרובוקציות, אבל אנחנו חושבים על עצמנו ורוצים לגדול ולהשתדרג בכל משחק". על הקהל: "יש לנו את האוהדים הכי טובים בארץ. הם עודדו את כל השחקנים, וגם להם יש חלק בניצחון. כשאני מגיע הבייתה אני מסתכל על המשחק ובודק את הטעויות. אני שואף לעשות מספרים כמה שיותר טובים, גם מבחינת שערים וגם מבחינת בישולים. כשהקבוצה מצליחה, אני מצליח".

עוד בוואלה! ספורט

חזרה לפסגה: הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
יוסי מזרחי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
יוסי מזרחי/דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים יוסי מזרחי: "אני רואה הרבה בעיות בקבוצה שחייבים לפתור אותם, אבל מבחינת כדורגל שיחקנו בלא מעט לא רע. הבעיה הייתה בחלק ההגנתי שלנו. התכוננו למצבים הנייחים של באר שבע, ובסוף ממצבים כאלה ספגנו. עם המחמאות יורדים ליגה, הגיע הזמן שנביא נקודות. עם משחק הגנה כזה יהיה קשה מאוד להישאר בליגה, אבל אני אופטימי".

על המשך הדרך: "עכשיו אנחנו הולכים לסדרת משחקים מול קבוצות ברמה שלנו, ונצטרך לאזן את משחק ההגנה, ואם נעשה את זה אז נהיה בסדר. בטח שאני חושש, גם כשאני במקום השלישי אני חושש. צריך למצוא פיתרונות. כל משחק הוא מלחמת עולם מעכשיו, אבל קבוצה לא לוקחת אליפות או יורדת בדצמבר. עד היום העברתי שלושה אימונים, זה מעט מידי כדי לגבש שיטת משחק. על שועה ובואצ'י: "כשיתנו שערים אז אגיד עליהם שהם שחקנים טובים". על הדרבי: "מי שחושב על הניצחון בסיבוב הראשון חי על ההיסטוריה. הפועל בתקופה הטובה שלה ואנחנו בתקופה רעה מאוד, אבל אנחנו צריכים את הניצחון וננסה לנצח".

אוראל דגני התייחס לפגיעה בו מצד איתי שכטר: "קצת כואב האמת, הייתה כניסה שלא במקום. לפי דעתי זה אדום קל ואני בטוח שאני הייתי מורחק על זה. החלטת שופט, אין לי מה לעשות עם זה. להפסיד ארבעה משחקים ברצף, אף אחד לא יכול להיות שמח מהמצב הזה. היו לנו משחקים קשים מול המוליכות, קבוצות ששיחקו טוב מאיתנו. עכשיו יש דרבי ונצטרך לקחת שם את הנקודות. תמיד הדרבי חשוב למועדון, לאוהדים, לעיר. לגבי המשחק היום, קיבלנו גולים שבאר שבע נותנת כל העונה - מצב נייח, מתפרצת ואחד שהגיע משום מקום לשחקן שנגח. נצטרך לשחק טוב יותר ולקחת נקודות במקום אחר. מודאג? אפשר לא להיות מודאג?".

משחקי המחזור ה-14:

הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל 1:3
מכבי נתניה - הפועל חיפה 0:1
מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב 4:1
מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1

רביעי, 19:00: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה 0:1
רביעי, 20:00: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1
רביעי, 20:30: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים 1:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully