וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון, הפועל אשדוד וא.ס. רמה"ש בחצי גמר גביע המדינה

נסגרה תמונת העולות לשלב ארבע האחרונות, שם כבר חיכתה בני הרצליה, עם הפסדים של הפועל ראשון לציון בדרבי, א.כ. נס ציונה ומכבי קרית מוצקין

תמונת העולות לחצי גמר גביע המדינה בכדוריד נסגרה הערב (רביעי), בתום שלושה משחקים בשלב רבע הגמר שיצא לדרך אתמול עם ההעפלה של בני הרצליה. להרצליה הצטרפו האלופה מכבי ראשון לציון שניצחה בדרבי, מחזיקת הגביע הפועל אשדוד ומוליכת ליגת העל א.ס. רמת השרון. כעת יוצא הכדוריד המקומי לפגרת נבחרת ישראל, שתערוך משחקי הכנה במקדוניה ותשחק גם במסגרת מוקדמות אליפות העולם, כאשר פעילות הליגה תתחדש ב-28 בינואר.

מכבי ראשון לציון - הפועל ראשון לציון 27:33 (12:16)

האדומים אמנם ניצחו במסגרת הליגה 25:27, אבל הערב היה לגמרי צהוב. מכבי רשמה ניצחון שלישי ברציפות בהפרש של 6 שערים בגביע, כפי שעשתה בשני חצאי הגמר האחרונים מול הפועל.

כבשו למכבי: ניזרי 11 שערים, קראצ'יץ' 6, קלדרון 5, סידי, קנקרש וסגל 3 כ"א, פרידמן וצורף 1 כ"א. ניב פישלוביץ סיפק 11 עצירות ב-30 אחוזים.

כבשו להפועל: גררה 6, סלס וצייטלר 5 כ"א, חממי 4, פאשיץ' 3, סטפן איליץ', נדב כהן ועומר אליאס 1 כ"א. עצירות שוערים - טל פלד 3 מ-17 (18%), ברזאד דמירוביץ' עם 3 מ-19 (16%). שופטים דור לרון ומתן לינדנבאום.

עוז חממי שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הפועל נוצחה בדרבי של ראשון לציון. עוז חממי/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הפועל אשדוד - א.כ. נס ציונה 24:36 (14:18)

מחזיקת גביע המדינה גברה על נס ציונה והיא ממשיכה במסע להגנה על התואר ההיסטורי שלה, שבו זכתה בעונה שעברה בתום הארכה ודרמה ענקית מול מכבי ראשון לציון. ריסטו וויצ'יץ' המונטנגרי הוביל את אשדוד עם 10 שערים, עמית סטלמן הוסיף 6, שחר לוין כבש 4.

עוד בוואלה!

העולה הראשונה: בני הרצליה העפילה לחצי גמר הגביע בכדוריד

לכתבה המלאה
שחר לוין שחקן הפועל אשדוד בכדוריד. מני אלגריסי, הפועל אשדוד, אתר רשמי
אשדוד בחצי הגמר. שחר לוין/אתר רשמי, מני אלגריסי, הפועל אשדוד

א.ס. רמת השרון - מכבי קרית מוצקין 30:41 (11:24)

המשחק הוכרע כבר במחצית הראשונה, שבה מוליכת ליגת העל דרסה את מוצקין עם 24 שערי זכות בדרך ליתרון בן 13 שערים בהפסקה. דניאל שקלים עם 7 שערים ב-100% הבקעה, עמית מוטולה ומילאן פאבלוביץ' עם 6 שערים כ"א מ-7 ניסיונות, אביעד בן זימן 5 ודניאל צרפתי עם 3, הובילו את מבקיעי רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully