וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולה הראשונה: בני הרצליה העפילה לחצי גמר הגביע בכדוריד

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 22:15

ניצחון 27:31 בדימונה סידר להרצליינים כרטיס לארבע האחרונות. שלושת המשחקים הנוספים יהיו ברביעי, כשבמוקד הדרבי של ראשון לציון

בני הרצליה ניצחה הערב (שלישי) 27:31 בדימונה והיא העולה הראשונה לחצי גמר גביע המדינה בכדוריד. המארחת רצתה לעשות היסטוריה ולהעפיל לראשונה לחצי הגמר, אחרי שניצחה בשישי האחרון את מ.כ. חולון בתום שתי הארכות ודו-קרב פנדלים, אבל בניגוד למשחק הליגה שבו הביסה את ההרצליינים, הפעם המפגש היה שונה בתכלית.

שלב רבע הגמר יושלם מחר, כשבמוקד הדרבי של ראשון לציון בבית מכבי. הפועל אשדוד תארח את א.כ. נס ציונה ואילו א.ס. רמת השרון תפגוש את מכבי קרית מוצקין.

שוער הכדוריד אורן מאירוביץ' מצטרף לבני הרצליה. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
אורן מאירוביץ', שוער בני הרצליה/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הרצליה כבר הוליכה ביתרון שיא של ארבעה שערים במהלך המחצית הראשונה שהסתיימה ב-11:14 לזכותה. ברק קרמון העלה את הרצליה ל-13:17 (36'), ודימונה גם ספגה הרחקה לשתי דקות באותו מהלך, אבל היא לא נשברה. דוראל בן סעדון צימק ל-19:17 (42'). אלון אוברמן דייק בפנדל, וקרמון העלה ל-17:21 ואחר כך ל-18:22. שון סולומון הקטין, אבל רן יוניש קבע 20:24. אורן מאירוביץ, שסיפק משחק נהדר, סיפק עצירה חשובה, ואוברמן העלה ליתרון שיא של 20:25 והוביל להרחקה של רואי סולומון לשתי דקות.

איליה פטרוביץ' הקטין ל-26:22 בכניסה ל-10 הדקות האחרונות. טל פאר החמיץ פנדל, מאירוביץ המשיך להתעלות, אבל הסיפור קיבל כמעט תפנית. מרקו קאמפר הקטין, קרמון המשיך ללהוט בפינה, אבל שערים של יותם טל ותומאס ולאנטה השוער ממגרש שלם הקטינו ל-27:25, פחות מחמש דקות לסיום. נמניה גודוויק לקח אחריות - עצר את המומנטום של דימונה עם שער שכבש, ומיד אחר כך חטף כדור שהסתיים בשער של אסף בילקר. מאירוביץ', יחד עם שערים של בן ליברטי ודושאן אנדרייביץ', חתמו - 27:31.

כבשו להרצליה: אוברמן 7 שערים, קרמון 5, גודוויק, ליברטי ורן יוניש (במאה אחוזי כיבוש) 4 כ"א, אנדרייביץ' ובילקר 2 כ"א, רביד נווה 1. אורן מאירוביץ' הבקיע שער, וסיים עם 14 עצירות מ-41 זריקות - 34 אחוזים. את דימונה הובילו בכיבושים: שון סולומון ויותם טל עם 5 כ"א, איבגן בוייננקו ודוראל בן סעדון כבשו 4 כ"א. תומאס ולאנטה כבש שער, וסיפק 12 עצירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully