וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה: "אני בוטח בקליעה שלי", אנסלד ג'וניור: "ההתקדמות שלו מרשימה"

פורוורד וושינגטון דיבר במסע"ת: "אף פעם לא חששתי להחטיא. אני צובר יותר ביטחון". מאמנו פרגן:" הוא עושה מהלכים גדולים בשני צדי המגרש". שבעה מבודדים בניקס, המשחק מול הוויזארדס בסכנה?

דני אבדיה אחרי שיא הדקות העונתי שלו מול יוטה/האתר הרשמי של הוויזארדס

13.3 נקודות, 66 אחוז מהשדה, 63 אחוז מהשדה ו-5.3 ריבאונדים - אלו המספרים של דני אבדיה בשלושת המשחקים האחרונים של וושינגטון, שמראים שהוא מסוגל לתרום לקבוצה גם בחלק ההתקפי. הערב (רביעי) לקראת המשחק מול הניקס בלילה שבין חמישי לשישי, התראיין אבדיה בסיום האימון, וסיפר בין היתר על הסיבות לשיפור ההתקפי אצלו - אותו הוא מקווה להמשיך גם במשחק הקרוב לאור ההיעדרות הצפויה של קנטביוס קולדוול פופ שהצטווה להיכנס לבידוד. מי שיצטרף לנסיעה לתפוח הגדול הוא רוי האצ'ימורה, שעדיין לא שותף העונה וחוזר לאט לאט לכושר.

כך או כך, בוושינגטון מקווים שהמשחק אכן יתקיים, לאור העובדה שלניקס יש לא פחות משבעה שחקנים שנכנסו לבידוד - האחרון שבהם הוא נרלנס נואל.

בינתיים ווס אנסלד ג'וניור ממשיך לבנות על אבדיה, ומפרגן לו. "האנרגיות שלו נהדרת, הוא משחק בחופשיות, עושה דברים עבור החברים שלו, וזה דבר נהדר לשחקן צעיר, כי לא תמיד יילך לך אבל תמיד צריך להישאר באותה גישה", אמר הערב. "הוא ממשיך לנסות לשחק נכון, ועושה מהלכים גדולים בשני צידי המגרש. נקווה שהוא ימשיך לעשות את זה".

צפו באבדיה משחק אחד על אחד מול קייל קוזמה באימון

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. C. Morgan Engel, GettyImages
מגמת השיפור תימשך? אבדיה/GettyImages, C. Morgan Engel

"הוא מתקדם בקצב יציב", הוסיף אנסלד ג'וניור. "את החלק ההגנתי ראינו כבר בעונה שעברה, יש לו יכולת לשמור אחד על אחד בצורה מצוינת מול שחקנים גדולים, התקפית זה הולך לו קצת יותר לאט אבל יש לו את היכולות. הוא יודע לקרוא מהלכים, להיות אסרטיבי, לומד מתי לזרוק ולקבל החלטות מהירות. הוא צריך להיות קצת יותר אסרטיבי, זה לא בהכרח אומר 'לצוד' את הזריקות שלו, אבל להיות פשוט אגרסיבי".

דני אבדיה אמר: "הרגשה טובה לקבל כמה ימי מנוחה - התאמנו יותר מהרגיל ומקווה שזה ייתן דחיפה להמשך. קוז ואני עובדים הרבה אחד על אחד כי אנחנו דומים בגודל ושנינו מאד תחרותיים. זה אימון טוב לשנינו. הראינו אופי בניצחון על יוטה ומקווה שממנו נהיה טובים יותר."

"אני מנסה להיות קלע יותר יציב, אבל אף פעם לא חששתי להחטיא, אני בוטח בקליעה שלי מאז שאני זוכר את עצמי. אני מראה קצת יותר ביטחון בעצמי, אבל מרגיש שהחברים בוטחים בי מתחילת העונה"

על השיפור ההתקפי במשחקים האחרונים: "גם אם קלעתי פחות במשחקים הקודמים, זה לא אומר שלא עזרתי לקבוצה. יש משחקים שאני יותר מעורב בצד ההגנתי, לא חושב שהייתה לי תקופה רעה. כמובן שאני רוצה לקלוע בדו ספרתי, אבל אני עושה את התפקיד שייתנו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully