וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון עשתה את העבודה, אבל "הפסידה" במגרש אחר

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 21:37

הסגולים ניצחו בבית 80:84 את ברינדיזי וכבר היו בדרך לטופ 16 בליגת האלופות, אלא שהתפרקות של דרושפאקה במשחק המקביל אילצה אותם להסתפק במקום השני והם יפגשו את בשיקטאש. ג'ונסון נזקק לטיפול אחרי אירוע חריג

שחקן הפועל חולון גיא פניני. אודי ציטיאט
ערב חמוץ-מתוק באירופה. פניני/אודי ציטיאט

הפועל חולון חוותה היום (רביעי) ערב מטלטל באירופה: הסגולים עשו את העבודה במשחקם האחרון בשלב הראשון בליגת האלופות של פיב"א, כשניצחו 80:84 את ברינדיזי האיטלקית, אלא שתוצאה דרמטית במשחק המקביל בין דרושפאקה לקלוז' קלקלה את החגיגה ומנעה מהסגולים את המקום הראשון, שהיה שווה כרטיס ישיר לטופ 16.

לאחר שגברה על ברינדיזי, חולון הייתה זקוקה להפסד של קלוז' בטורקיה על מנת לסיים ראשונה, וזה אכן היה בדרך. דרושפאקה החזיקה ביתרון של לא פחות מ-19 נקודות בתוך הרבע האחרון, אך הרומנים עשו קאמבק מדהים ויצאו עם ניצחון 101:103 שהעניק להם את המקום בטופ 16, ושלח את חולון לפליי אין, שם תפגוש את בשיקטאש.

כריס ג'ונסון, שחקן הפועל חולון נגד ברינדיזי. FIBA.COM, אתר רשמי
אירוע לא שגרתי העיב על הופעה טובה שלו. כריס ג'ונסון/אתר רשמי, FIBA.COM

למרות שהגיעו למשחק בתקופה לא טובה, עם חמישה הפסדים בשמונת המשחקים האחרונים ואחרי שהובסו בבית על ידי הפועל אילת בליגה, הסגולים עמדו במשימה והובילו בפער דו ספרתי במשך חלקים גדולים מהמשחק, כשגם הרגעים שבהם ברינדיזי התקרבה לא ערערו את שחקניו של מאוריציו בוסקאליה.

אירוע לא שגרתי התרחש במהלך הרבע הרביעי: גז פלפל שרוסס על ידי כוחות האבטחה באזור הספסל של חולון גרם לכריס ג'ונסון לחוש ברע, הפורוורד הקיא ממש בעיצומה של התקפה ונאלץ לרדת לטיפול בחדר ההלבשה. למרות שלא עמד לרשות הקבוצה שלו בדקות ההכרעה, ג'ונסון סיפק יכולת מצוינת וביחד עם רפי מנקו וג'ו רגלנד, שנהנו אף הם מערב מוצלח למדי, השלושה הובילו את הפועל חולון לניצחון קריטי.

קלעו להפועל חולון: ג'ו רגלנד (8 אסיסטים) ורפי מנקו 19 כל אחד, כריס ג'ונסון 16, 12 ריבאונדים ו-3 חטיפות, גיא פניני 10, פרדי בורדיון 7, אדם סמית' 5, סטיב זאק 4 ו-8 ריבאונדים, עידן אלבר 3, מייקל קייזר 1.

עוד בוואלה!

הפסד נוסף יוביל לזעזוע? ספרופולוס: "חשוב שנבוא מוכנים מנטלית"

לכתבה המלאה
רפי מנקו שחקן הפועל חולון נגד ברינדיזי. FIBA.COM, אתר רשמי
ערב דרמטי השאיר את הפועל חולון במקום השני. רפי מנקו/אתר רשמי, FIBA.COM

מהלך המשחק

רבע 1:

ג'ו רגלנד להט בפתיחה: שלשה שלו ושלושה אסיסטים, שניים לכריס ג'ונסון ועוד שניים לרפי מנקו, הובילו את חולון ליתרון 6:15. עוד סל של מנקו ונקודות של הרכז מהקו הגדילו את הפער ל-13. פרדי בורדיון נכנס למשחק עם סל, רגלנד סידר למנקו עוד שתיים קלות ואז המתאזרח הוסיף מהלך של ארבע נקודות, בדרך ל-11:27. קליעות עונשין של מנקו וג'ונסון קבעו 16:30 לסגולים בסיום הרבע.

רבע 2:

מתיאה אודום התחמם, ויחד עם ניית'ן אדריאן וג'רמי צ'אפל הוביל ריצת 2:15 שנמשכה מסוף הרבע הראשון אל תוך הרבע השני וצימקה ל-31:28 בלבד. אדם סמית' צינן את ההתלהבות עם שלשה, ואז סידר עוד אחת למנקו שקבע 30:39. סטיב זאק וג'ונסון החליפו סלים עם ניק פרקינס, בורדיון דייק פעמיים מהקו, אדריאן קלע בצד השני וגיא פניני הוריד את הקבוצות להפסקה ב-36:47 להפועל חולון.

ג'ו רגלנד שחקן הפועל חולון נגד ברינדיזי. FIBA.COM, אתר רשמי
משחק מצוין שלו. ג'ו רגלנד/אתר רשמי, FIBA.COM

רבע 3:

ג'ונסון התחיל את המחצית עם שלשה, אבל צ'אפל ענה באחת משלו ופרקינס צימק ל-50:41. רגלנד החליף סלים עם צ'אפל, אדריאן הקטין את ההפרש ל-6 אבל עידן אלבר עלה מהספסל ומיד ירה מעבר לקשת. אלסנדרו זאנלי וריקרדו ויסקונטי קלעו שלשות בצד אחד, מנקו ורגלנד הגיבו במהלך של 3 נקודות כל אחד ושמרו על הפער. אדריאן שוב קירב את ברינדיזי, אבל ג'ונסון, רגלנד ופניני דאגו לקבוע 58:68 סגול, 10 דקות לסיום.

רבע 4:

למרות נקודות של ג'וש וניק פרקינס, פניני, סמית' ורגלנד דאגו לשמור על היתרון של הפועל חולון, שהובילה 65:74 באמצע הרבע. זאק תיקן החטאה ורגלנד קבר שלשה, בדרך ל-12 הפרש. ברינדיזי הגיבה ב-8 נקודות ללא מענה והלחיצה את המארחת, אבל פניני קלע שלשה אופיינית עם הקרש והרגיע, לפני שמנקו סגר עניין מהקו בדרך ל-80:84 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully