וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד נוסף יוביל לזעזוע? ספרופולוס: "חשוב שנבוא מוכנים מנטלית"

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 17:24

הצהובים ינסו לקטוע את רצף ההפסדים ביורוליג אצל זניט (חמישי, 19:00), מאמן הקבוצה דרוך: "אם נאפשר להם 80, 90 נקודות, יהיה קשה מאוד". גורמים במועדון לא פוסלים שינויים במקרה של הפסד ברוסיה. המשחק מול הפועל ירושלים נקבע לשבת הבאה

יאניס ספרופולוס מסכם את ההפסד לאנאדולו אפס/צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: אסף דרורי

כשהיא עדיין עמוק בתוך אחד המשברים הגדולים שלה בשנים האחרונות, וכשהקורונה מתחילה לתת את אותותיה ביורוליג, תתארח מחר (חמישי, 19:00) מכבי תל אביב בסנט פטרסבורג אצל זניט המקומית במסגרת המחזור ה-17 הנועל את הסיבוב הראשון במפעל. הצהובים הפסידו את ששת משחקיהם האחרונים ביורוליג, והידרדרו למאזן של שבעה ניצחונות מול תשעה הפסדים. מנגד היריבה הרוסית התאוששה מהתקופה הלא טובה שפקדה אותה לאחרונה והיא עם 10 ניצחונות ושישה הפסדים.

מכבי תל אביב יצאה היום לרוסיה אחרי שקיימה את האימון המסכם בשעות הצהריים בארץ. בקבוצה היו מרוצים מהאופי שהפגינו השחקנים בתחילת השבוע בניצחון בכפר בלום, אך יודעים שהבעיות המקצועיות רחוקות מלהיפתר. בקבוצה קיימו מספר שיחות עם השחקנים במהלך השבוע האחרון כדי לנסות ולצאת מהמשבר הנוכחי, במקביל לנסיונות למציאת שחקן שיחזק את הסגל.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
עוד מבחן גורלי. יאניס ספרופולוס/דני מרון

"אנחנו רוצים לחזור ולנצח", אמר המאמן יאניס ספרופולוס אחרי שהקבוצה ערכה אימון אחרון במרכז הספורט השלום והמשיכה ממנו לנתב"ג. "עבורי הדבר החשוב ביותר הוא האופן שבו נבוא למשחק מבחינה מנטלית - כמה נהיה מוכנים לשחק כמו שאנחנו מתכננים ורוצים".

"אנחנו פוגשים יריבה טובה מאוד שנמצאת במקום גבוה בטבלה וניצחה שני משחקים ברציפות", הוסיף היווני לקראת המפגש עם זניט. "אנחנו רוצים לשחק היטב נגד אחת היריבות הכי טובות ביורוליג, ועלינו להיות טובים בהתקפה. מצד שני אנחנו צריכים לשחק טוב גם בהגנה, כי אם נאפשר להם לקלוע 80 נקודות ויותר או 90 כמו שקרה במשחקים האחרונים, יהיה קשה מאוד להישאר במשחק. לכן חשוב מאוד שנעקוב אחרי התוכנית ושנהיה מוכנים מנטלית".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב בוחנת את מועמדת מרכוס ג'ורג'ס-האנט

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
מכבי תל אביב תקטע את הרצף השלילי? ווילבקין/דני מרון

גורמים שונים במועדון טענו במהלך הימים האחרונים כי המצב הנוכחי בעולם, עם גל הקורונה שתקף גם ב-NBA, הוביל לכך שמלאי השחקנים הצטמצם אפילו יותר ממה שהיה לפני כן, וכי כמעט בלתי אפשרי למצוא חיזוק ראוי. במקביל, במועדון לא פוסלים זעזוע במקרה של הפסד נוסף, שיהפוך את הסיכוי הכניסה שלהם לשלב הפלייאוף אחרי הסיבוב השני לקטן עוד יותר.

* מנהלת הליגה הודיעה רשמית שהמשחק בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים ייערך בשבת הבאה, ה-1.1 ב-20:20. כמו כן מכבי תל אביב הודיעה רשמית שיושב ראש המועדון שמעון מזרחי נכלל בין המועמדים להיכל התהילה של הכדורסל. הטקס ייערך בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully