וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בוחנת את מועמדת מרכוס ג'ורג'ס-האנט

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 10:15

הצהובים עשויים לצרף את הגארד האמריקאי (27, 1.98) ששיחק בשנתיים האחרונות בסין, כשהמטרה לצרף את השחקן האיכותי ביותר שאפשר. בקבוצה פרגנו לכהן וזיו אחרי הניצחון הדרמטי בכפר בלום: "הראינו המון אופי, נקווה שמכאן הכל ישתנה"

דני אבדיה אחרי שיא הדקות העונתי שלו מול יוטה/האתר הרשמי של הוויזארדס

האם התקופה הרעה שעוברת על מכבי תל אביב עומדת להסתיים? הצהובים רשמו אמש (ראשון) ניצחון חוץ חשוב על הפועל גליל עליון 84:88 לאחר הארכה. הצהובים כבר פיגרו ב-16 הפרש במחצית הראשונה לפני שהצליחו לרשום קאמבק וניצחו את המשחק בסיום. אנטה ז'יז'יץ' הצטיין עם 24 נקודות ו-13 ריבאונדים כשעוד ארבעה שחקנים קלעו מספר דו ספרתי של נקודות, כולל ג'ייק כהן עם 13 נקודות ו-11 ריבאונדים. יפתח זיו קלע 7 נקודות, מסר 7 אסיסטים והוריד 6 ריבאונדים.

במקביל לניצחון המשמעותי לתחושת הביטחון, ממשיכים בקבוצה לחפש אחר שחקן שיחזק את הסגל, כשההחלטה היא לצרף את השחקן האיכותי ביותר שניתן, גארד או שחקן פנים. אחד המועמדים הוא הגארד מרכוס ג'ורג'ס-האנט ששיחק לאחרונה בסוף עונת 2020/21 בליגה הסינית ונחשב לשחקן חופשי. אם יצטרף, ג'ורג'ס-האנט יצטרך לעבור מספר ימי בידוד כך שהוא לא אמור לשחק לפני משחק החוץ נגד מונאקו בשבוע הבא.

מרכוס ג'ורג'ס-האנט, מינסוטה טימברוולבס. Hannah Foslien, GettyImages
לא נבחר בדראפט, הרשים בסין. ג'ורג'ס-האנט/GettyImages, Hannah Foslien

ג'ורג'ס-האנט (27, 1.98) לא נבחר בדראפט 2016 אחרי ששיחק ארבע עונות באוניברסיטת ג'ורג'יה טק, והחל לשחק במדי קבוצת מיין רד קלוז מליגת הפיתוח. בפברואר 2017 חתם במיאמי היט על חוזה ל-10 ימים, אך לא שיחק בקבוצה. את העונה סיים עם חמישה משחקים במדי אורלנדו בהן רשם 2.8 נקודות למשחק. באוגוסט 2017 חתם במינסוטה, והעביר את העונה בין הטימברוולבס לקבוצת הפיתוח כשהוא רושם 42 משחקים ב-NBA ורושם 1.4 נקודות למשחק ב-5.3 דקות בממוצע.

את עונת 2018/19 החל בליגת הפיתוח אך נפצע ברגלו וגמר את העונה בחודש דצמבר. הוא חזר לשחק רק במהלך עונת 2019/20 במדי ג'ונאג'זו לונג לויונס מהליגה הסינית, ואת עונת 2020/21 פתח בג'יאנג'סו מהליגה הסינית ורשם במדיה 25.9 נקודות למשחק.

עוד בוואלה!

גליל עליון זעמה על השיפוט, ספרופולוס: "היה משחק פראי"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב יפתח זיו. ברני ארדוב
הפסד יכול היה להגביר את הבלגן. זיו/ברני ארדוב

מכבי לא הייתה רחוקה לסיים את המשחק עם הפסד שיכל לגרור זעזועים גדולים. גליל עליון הוליכה כבר ביתרון 16 נקודות במהלך הרבע השני ונראתה בדרך לניצחון גדול, אלא שמכבי החלה לחזור בעזרת הגנה חזקה והצליחה להפוך את המשחק בתחילת הרבע השלישי עם יכולת טובה של סקוטי ווילבקין ואנטה ז'יז'יץ' שהצטיין. עם זאת, גליל לקחה שוב את היתרון, הובילה ב-4 נקודות סמוך לסיום, כשמכבי מצליחה לכפות הארכה בזכות 3 זריקות מוצלחות מקו העונשין של ג'יימס נאנלי. בהארכה הצליחה מכבי לקחת את המשחק עם דקות טובות של ג'ייק כהן ויפתח זיו.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין עם קינן אוואנס, ג'ון דיברתולומאו. ברני ארדוב
נושמים לרווחה, אבל לא להרבה זמן. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

"זה היה משחק קשה מאוד, שבוע קשה ביורוליג ובליגה, התחלנו די רע את המשחק אבל לפני המחצית התחלנו לשחק הגנה טובה יותר, עשינו עצירות בהגנה. במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר, אבל גליל קבוצה טובה מאוד, הפתיעו אותי, יש להם עונה נהדרת בעיקר בבית אבל הם היו טובים מאוד התקפיים והגנתיים. שרדנו בסוף וקלענו סלים חשובים בסיום המשחק, הדבר המרכזי היה להשיג את הניצחון".

"הדבר החשוב ביותר שאתה בפיגור 16 הוא להישאר ביחד, התחלנו להשיג עצירות בהגנה ולקחנו את זה מהלך אחרי מהלך, יפתח וג'ייק היו נהדרים במיוחד ברבע האחרון ובהארכה, הם עשו עבודה גדולה, ג'ייק קלע שלשה גדולה ויפתח עשה מהלכים טובים וזה הוביל לניצחון הערב".

בקבוצה הוסיפו ואמרו כי הם מקווים שהקאמבק בכפר בלום עשוי לשנות את המומנטום הרע שעובר על הקבוצה: "נקוווה שמכאן הכל ישתנה", אמר אחד מאנשי מכבי בתום המשחק, "הראינו המון אופי, הכדורסל עדיין לא גדול, אבל זה הצעד הראשון שצריך לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully