וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל עליון זעמה על השיפוט, ספרופולוס: "היה משחק פראי"

19.12.2021 / 21:15

מאמן מכבי תל אביב אחרי הניצחון הדחוק: "לא נכנסנו לפאניקה, הראינו את הלב הגדול שלנו". וויליאמס צפוי להיות כשיר לזניט. המפסידה טענה לקיפוח בדקות ההכרעה

המשבר של מכבי תל אביב כמעט החריף הערב (ראשון) כשהעולה החדשה, הפועל גליל עליון, הייתה קרובה מאוד לנצח את האלופה בכפר בלום, אולם בסופו של דבר הקבוצה של יאניס ספרופולוס שרדה את המותחן וניצחה 84:88 בהארכה, מה שהקנה ליווני ולשחקניו מעט מרווח נשימה. יחד עם זאת, החבורה של ברק פלג חשפה עד כמה מכבי פגיעה בתקופה זו.

פורוורד האלופה דריק וויליאמס, שנפצע במהלך המשחק ולא שב לפרקט, אינו סובל מפציעה משמעותית ואמור להיות כשיר למשחק הקריטי של מכבי תל אביב נגד זניט סנט פטרסבורג בחוץ ביום חמישי הקרוב.

בצד השני, בגליל עליון זעמו לאחר ההפסד בעקבות החלטות של השופטים בסיום המשחק, בשלושה מקרים לפחות, כולל העבירה החמישית של נמרוד לוי והעובדה שמכבי תל אביב נשלחה אל הקו פעם אחרי פעם בסיום. בקבוצה מקווים כי איגוד השופטים יספק הסברים לאותן שריקות.

שחקן מכבי תל אביב דרק וויליאמס. ברני ארדוב
למרות הפציעה, צפוי לשחק נגד זניט. דריק וויליאמס/ברני ארדוב

לאחר הניצחון אמר ספרופולוס: "לא התחלנו את המשחק טוב, לא היינו מרוכזים הגנתית, עשינו הרבה טעויות בהגנה והם קלעו סלים קלים. בהתקפה התקשינו, החטאנו שלשות פנויות. זה היה חשוב מאוד שברבע השני ההגנה שלנו השתפרה וצמצמנו את ההפרש. השלב החשוב ביותר היה פתיחת המחצית השנייה, כשבחמש הדקות הראשונות שיחקנו כדורסל טוב עם הגנה טובה והתקפה טובה, והשגנו את היתרון".

היווני הוסיף: "המשחק הפך להיות פראי, נקודה לפה-נקודה לשם, כולם יכלו לנצח. הם קלעו סלים קשים ועלו ל-4 הפרש, לא נכנסנו לפאניקה, השגנו שלוש זריקות ובהארכה הראינו את הלב הגדול שלנו, את רוח הלחימה שלנו, נלחמנו עד הסוף והשגנו ניצחון חשוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully