וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע רוצה לשוב לפסגה: "זה קרב על מי ימצמץ ראשון"

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 14:30

בבירת הנגב מתכוננים לשבועות של מאבק עיקש עם מכבי חיפה : "צריך עצבים חזקים בתקופה הקרובה ולדעת להתמודד עם המתח הזה. מי שיהיה יותר חזק נפשית, ייקח בסוף את הכול"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל נוף הגליל 0:2/ספורט1

בהפועל באר שבע העריכו שמכבי חיפה תנצח אמש את הפועל חדרה ושהם יגיעו למשחק הערב (רביעי, 20:30) מול בית"ר ירושלים מהמקום השני. מעבר להסתכלות על היריבה מהבירה שתדרים הערב לבירת הנגב, בהפועל באר שבע רוצים לחזור למקום הראשון אחרי המשחק הלילה וברור להם כי הקרב מול מכבי חיפה על הפסגה הוא משהו שאמור ללוות אותם בתקופה הקרובה ובשאיפה עד סוף העונה.

"צריך עצבים חזקים לקראת מה שנעבור במשחקים הקרובים", אמר הבוקר שחקן בקבוצה, "זה יהיה קרב על מי ימצמץ ראשון וצריך לדעת להתמודד עם המתח הזה. מי שיהיה יותר חזק נפשית, ייקח בסוף את הכול".

בקבוצה השלימו את ההכנות למשחק ומקווים שלמרות מזג האוויר החורפי, טרנר יהיה כמעט מלא גם בזכות הקהל של בית"ר ירושלים שתמיד ממלא את חלקו.

חאתם עבד אלחמיד, הפועל באר שבע. דני מרון
צפוי לפתוח כמגן שמאלי. אלחמיד/דני מרון

אף שהלדר לופז התאמן אתמול, ההערכה היא שהוא יפתח על הספסל וחאתם עבד אלחמיד ישחק כמגן שמאלי. שגיב יחזקאל הועדף אתמול בתירגולים על פני יוג'ין אנסה כפרטנר של ניקיטה רוקאביצה בהתקפה.

מיגל ויטור, רמזי ספורי ודנילו אספרייה שנחו בגביע ביום ראשון, יחזרו להרכב. "הניצחון על בית"ר ירושלים במחזור הראשון פתח לנו את כל העונה על הצד הטוב ביותר וזה מה שאנחנו רוצים להשיג הערב לקראת פתיחת הסיבוב השני", אמרו הבוקר במועדון.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים בלחץ: "חייבים לנסות להביא לפחות נקודה"

לכתבה המלאה

משחקי המחזור הבא

הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד
הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה
הפועל נוף הגליל - מכבי נתניה
בני סכנין - מכבי חיפה
הפועל חדרה - הפועל באר שבע
בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים
מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully