וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בלחץ: "חייבים לנסות להביא לפחות נקודה"

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 12:22

אחרי הירידה מתחת לקו האדום, בקבוצה מהבירה מתכוננים בדריכות למשחק החוץ בבאר שבע (20:30), בואצ'י יערוך משחק אחרון לפני שיצטרף לנבחרת גאנה ויפספס שורה ארוכה של משחקים. מזרחי בונה על ינקוביץ' ואוחנה

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

אחרי שירדה אתמול (שלישי) מתחת לקו האדום בעקבות הניצחון של הפועל ירושלים, בבית"ר ירושלים קיים מתח רב. הערב (20:30) תתארח בית"ר אצל מוליכת הטבלה ערב המחזור, הפועל באר שבע ובקבוצה אמרו: "חייבים לנסות להביא לפחות נקודה, אין לנו יותר משחקים לבזבז או להתארגן. זה המאני טיים שלנו".

יוסי מזרחי בונה על מרקו ינקוביץ' שיביא לשינוי בקישור, כמו גם על מיכאל אוחנה שצפוי לעלות מהספסל. למרות הניסיונות לדחות את טיסתו של ריצ'מונד בואצ'י, החלוץ אמור לערוך את משחקו האחרון לפני שיצטרף בימים הקרובים לנבחרת גאנה בהכנות לאליפות אפריקה והוא צפוי להיעדר מהדרבי. בואצ'י נכלל בסגל הרחב של המאמן מילובאן רייבאץ וההערכה היא שיהיה גם בסגל הסופי.

שחקן בית"ר ירושלים, ריצ'מונד בואצ'י. דני מרון
הופעה אחרונה לתקופה הקרובה. בואצ'י/דני מרון

קמסו מארה הופתע שבסופו של דבר לא זומן לנבחרת גינאה ובבית"ר דווקא שמחו מהבשורה. אליפות אפריקה תתקיים בקמרון מה-9 בינואר עד ה-6 בפברואר. אם גאנה תעפיל לשלביים הסופיים, בואצ'י עלול לפספס 4-5 שבועות.

בנוגע למצב הכלכלי, השבועיים הקרובים הם קריטיים, אם לא יימצא פתרון בדמות רוכש או השקעת הבעלים משה חוגג, יצטרכו בבית"ר לעבור לקיצוצים לכל עובדי המועדון והשחקנים ובנוסף למכור שחקני מפתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully