וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל הסודות האינטימיים על רונאלדו: המסע של ג'ורג'ינה רודריגס לצמרת

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 11:23

נטפליקס חשפה את התאריך של העלאת הסדרה החדשה על הדוגמנית, בת זוגו של כריסטיאנו, שהפכה ממוכרת אלמונית לכוכבת בינלאומית (ועדיין מחכה להצעת הנישואים)

טריילר לסדרה של ג'ורג'ינה רודריגס בנטפליקס/נטפליקס

ג'ורג'ינה רודריגס היא כיום שחקנית, דוגמנית, אשתו של כריסטיאנו רונאלדו, כיכבה ב"הזמר במסיכה" הספרדי, מתגוררת בבית מפואר וכבר צברה לעצמה הון אישי שמוערך ב-20 מיליון יורו (בלי קשר להכנסות של בעלה), אבל האמת היא שלא תמיד היו לה חיים קלים ונוצצים, כפי שהם מסתמנים כרגע. הדוגמנית (ילידת ארגנטינה) התגוררה בעבר בדירה קטנה בלונדון, עבדה כמוכרת בחנות של גוצ'י והרוויחה 250 ליש"ט בשבוע. אבל כיום, כאמור, יש לה 26 מיליון עוקבים באינסטגרם, וסביר להניח שזה רק יעלה, אחרי שאתמול (שלישי) חשפה בפני מעריציה את התאריך שבה תעלה הסדרה החדשה עליה בנטפליקס: 27 בינואר. "הרבה אנשים מכירים את השם שלי, מעטים יודעים מי אני באמת", אמר ג'ורג'ינה בפרומו.

ג'ורג'ינה רודריגס חוגגת את ההופעה שלה על שער "קוסמופליטן". חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס, אתר רשמי
במטוס פרטי. ג'ורג'ינה/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס

אתמול היא חגגה את ההופעה שלה על שער המגזין "קוסמופליטן" כשצילמה את עצמה במטוס הפרטי של בן זוגה כשלצדה פזורים עותקים של המגזין. היא סיפרה איך "פעם נסעתי במיוחד לבריסטול כדי להיות מטפלת של ילדים, וכעת אני גרה באנגליה במקום ומגשימה חלום". היא כעת בהיריון עם תאומים, כשהיא ורונאלדו מגדלים כבר ארבעה ילדים, כולל שניים מיחסים קודמים של רונאלדו ואם פונדקאית. "אני מרגישה נהדר, וכבר מחכה שהתאומים ייוולדו", היא מספרת, "גם האחים שלהם מצפים לזה".

עוד בוואלה!

ג'ורג'ינה רודריגס על הזוגיות עם כריסטיאנו רונאלדו: לא כיף איתו אחרי הפסדים

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו ובת זוגו ג'ורג'ינה רודריגס. מתוך הסדרה על ג'ורג'ינה בנטפליקס, צילום מסך
כריסטיאנו רונאלדו ובת זוגו ג'ורג'ינה רודריגס/צילום מסך, מתוך הסדרה על ג'ורג'ינה בנטפליקס

האחראי על נטפליקס ספרד, אלברו דיאס, מאשר שרונאלדו יופיע בסדרה, ואומר: "ג'ורג'ינה מדברת בכנות מוחלטת בסדרה, ומספרת איך הפכה את החיים שלה למה שהם היום אחרי שהייתה חסרת כל. זו בחורה נורמלית, שהחיים שלה השתנו לחלוטין, אחרי שיום אחד סיפור אהבה שינה את גורלה". כידוע, היא פגשה את רונאלדו כשהייתה מוכרת בחנות של גוצ'י. "עמדתי כבר ללכת הביתה, כשפתאום נכנס לחנות בחור חתיך, כמעט בגובה 2 מטר", היא סיפרה, כשבסדרה היא מודה שהיא עדיין מחכה להצעת נישואים מרונאלדו, חמש שנים בתוך הזוגיות שלהם. על פי דיווחים בספרד, רונאלדו "לא היה נלהב" לשתף פעולה עם הסדרה, אך נאלץ "לחשוף יותר מאשר קיווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully