וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות הדאבל: המספרים מאחורי הניצחון של הפועל תל אביב באשדוד

צמד ניצחונות ראשון אי פעם על רב"ש, צמד ראשון בקריירה לדוידה, צמד ראשון לאזולאי בישראל אחרי יותר מ-5 שנים וצמד בישולים של ורד בדיוק כמו ב-1:4 על אשדוד באוגוסט 2017. בשנות משבר ובצורת, הניצחון של הפועל תל אביב בי"א פתאום נראה היסטורי

תקציר: מ.ס אשדוד - הפועל תל אביב 4:1/ספורט1

הפועל תל אביב כבר כבשה רביעיות ואפילו חמישייה באצטדיון הי"א. אבל זה קרה בשנים אחרות, שנים של כדורגל אטרקטיבי ומאבקים על תארים, שנים של עומר דמארי ואיתי שכטר, דרור קשטן ואלי גוטמן. אתמול (שלישי) השחקנים בלבן חזרו מאשדוד עם 1:4 ובתקופה כזו מדובר בניצחון ענק. החגיגה כמובן מעידה דווקא על החולשה שדבקה במועדון בשנים האחרונות, אבל בכל זאת היו שם כמה נתונים היסטוריים - לא פחות.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. לירון מולדובן
דיברו בצמדים. ורד, אזולאי ודוידה/לירון מולדובן

* אחרי שניצחה אותו גם במחזור הפתיחה של העונה, הפועל תל אביב השלימה דאבל עונתי נגד רן בן שמעון לראשונה אי פעם. זה היה ההפסד הרביעי בלבד של רב"ש להפועל תל אביב ב-19 משחקים (11 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו, 4 הפסדים).

* זו גם הפעם הראשונה בה הפועל תל אביב משלימה דאבל נגד אשדוד בעונה הסדירה מאז עונת 2013/14. בעונת 2014/15 היא גברה על הקבוצה מעיר הנמל פעמיים, אבל אחת מהן הייתה בפלייאוף התחתון.

* הפועל תל אביב כבשה יותר משלושה שערים במשחק ליגה בפעם הראשונה מאז מרץ 2019. גם אז היריבה הייתה מ.ס. אשדוד ואז זה הסתיים ב-1:5. המאמן אז אם מישהו תהה, היה קובי רפואה.

* הניצחון אתמול היה הגבוה ביותר של הפועל תל אביב באצטדיון הי"א מאז ה-0:4 בפברואר 2010, בעונת הדאבל. איתי שכטר (צמד), ערן זהבי ודדי בן דיין הבקיעו אז.

עוד בוואלה!

פתרון רפואי מהיר: קובי רפואה הרגיע את הלחץ בהפועל תל אביב

לכתבה המלאה
רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
פעם ראשונה שהוא מפסיד להפועל תל אביב פעמיים באותה עונה. רב"ש/לירון מולדובן

* הפועל תל אביב סיימה מחצית ביתרון רק פעם אחת העונה (בדרבי שהסתיים ב-1:1) וסך הכול יש לה 4 שערים ב-45 הדקות הראשונות (לעומת 16 במחצית השנייה).

* קובי רפואה מעולם לא הפסיד לרן בן שמעון כמאמן. שבעה מפגשים היו ביניהם על הקווים והמאזן הוא שלושה ניצחונות של רפואה וארבע תוצאות תיקו. אתמול רפואה עמד בצדי המגרש, אבל עדיין...

* בצד השני, זה היה הפסד הליגה הגבוה ביותר של מ.ס. אשדוד מאז אותו 5:1. יואב ג'רפי עמד בשער בשתי הפעמים.

* הפועל תל אביב ניצחה באשדוד בפעם הראשונה מאז ה-4:5 המשוגע ב-8 במרץ 2014. סלים טועמה - אתמול על הקווים של האורחת - הבקיע אז את השער הרביעי. המאמן המנצח היה רן בן שמעון, המאמן המפסיד היה ניר קלינגר.

שחקן הפועל תל אביב, סלים טועמה. קובי אליהו
כבש בפעם הקודמת שהפועל תל אביב ניצחה בי"א. טועמה במרץ 2014/קובי אליהו

* שלומי אזולאי החלוץ כבש צמד ראשון בליגת העל מאז שהבקיע שלושער לרשת של בית"ר ירושלים ב-0:3 של בני סכנין בטדי במאי 2016. כלומר צמד ראשון בישראל אחרי חמש שנים וחצי. ברומניה היה לו צמד בעונה שעברה, ב-0:6 של אסטרה ג'ורג'ו על UTA ארד.

* אושר דוידה כבש צמד ראשון בקריירה המקצוענית שלו. הפעם האחרונה בה כבש צמד, הייתה במשחק של קבוצת הנוער של הפועל תל אביב נגד מכבי חיפה באוקטובר 2018.

* דוידה הגיע ל-5 שערי ליגה בשלב הכי מוקדם מאז עומר דמארי בעונת 2013/14. דמארי עשה את זה בתחילת נובמבר, דוידה ב-21 בדצמבר. בעונת 2016/17 עומרי אלטמן הגיע ל-5 שערי ליגה ב-25 בדצמבר.

* הפעם האחרונה בה עידן ורד בישל שני שערים במשחק אחד הייתה כשבית"ר ירושלים ניצחה את מכבי פתח תקוה של קובי רפואה, 1:2 בספטמבר 2017.

* עדיין עידן ורד: מחזור אחד לפני כן, הוא בישל שני שערים נגד... מ.ס. אשדוד. התוצאה אז הייתה... 1:4. אגב, באותו משחק ורד הוסיף "חצי בישול"; בעיטה שלו נהדפה על ידי ירדן קרישטול ויעקב בריהון כבש מהריבאונד.

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד
הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה
הפועל נוף הגליל - מכבי נתניה
בני סכנין - מכבי חיפה
הפועל חדרה - הפועל באר שבע
בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים
מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully