וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרון רפואי מהיר: קובי רפואה הרגיע את הלחץ בהפועל תל אביב

22.12.2021 / 6:30

למרות בעיות כספיות ושרשרת פציעות, בהפועל תל אביב נרגעו מהלחץ בעקבות הניצחון באשדוד והביש מזל בחצי הראשון: "אחרי הגול של סייף כולם קנו תיקו". הבקרה דורשת ערבויות של 2.7 מיליון שקל להעברת רפואה ועבור פסקי הבוררות של בוזגלו ועאבד, האדומים יעתרו

תקציר: מ.ס אשדוד - הפועל תל אביב 4:1/ספורט1

1. עד הדקה ה-30 באשדוד, הכל הלך הפוך להפועל תל אביב. שלושה חילופים כפויים, אין יותר פעימות פרט למחצית, שער חובה והרבה מאוד לחץ. אפילו שחקנים הודו בסיום: "זאת הייתה סיטואציה שבה הכל היה נגדנו, אם באותו רגע היו אומרים לנו לקנות תיקו היינו קונים, אבל זה הכדורגל. ברגע שהשווינו קיבלנו כוח וביטחון, ובמחצית קובי יצא עוד קצת על השחקנים, העיר את כולם". זה נגמר ב-1:4 גדול על מ.ס. אשדוד, וכל מה שהפועל תל אביב קיוותה.

רפואה לא הבין מה בדיוק נפל עליו בחצי הראשון. אחרי החילופים של אופק ובן ביטון הוא כעס על גרופר ועוד לא ידע שעוד מעט גם הוא יורד מהמצבת. לאחר מכן ניסה להעיר את הופמייסטר: "תהיה קרוב, תפסיק לאבד". הוא קרא לסלים טועמה אליו וביקש ממנו להוציא את השחקנים קדימה. ניסה להשאיר את שחקניו במשחק ובמחצית בחדר ההלבשה שמעו את הצעקות שלו היטב: "מה קורה לכם? תאמינו בעצמכם, תשחקו יותר קרוב, צאו קדימה, שחקו כדורגל, זה משחק שאתם לוקחים".

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
השפעה מיידית. רפואה/לירון מולדובן

2. בחצי השני הדברים התחברו הרבה יותר, כאשר שחקנים מספרים כי מהשער השני שחקני אשדוד הרגישו מבוהלים., כשאושר דוידה ושלומי אזולאי מוציאים לפעול. רפואה פרגן בסיום לשלומי אזולאי שכבש צמד ובישל ("אף פעם לא ראיתי אותו עובד ככה, הוא חלוץ מצוין, ידעתי שהוא ייתן 200 אחוז") והוסיף על החלוץ כי "כמובן שהוא לפעמים נראה רדום אבל אנחנו נעשה אותו לא רדום". במקרה של אזולאי, רפואה יודע שהוא יצטרך למצוא את הדרך שלו להגיע אליו. עם החלוץ זה לא יקרה בכוח ועצבים. צריך לתת לו את דקות המשחק, השקט והביטחון, ולאט לאט הוא מוצא את הפינה שלו ומביא את התפוקה. כל דרך אחרת מולו רק פוגעת בתוצרת.

שלומי אזולאי שחקן הפועל תל אביב עם אושר דוידה. לירון מולדובן
מצא את המקום שלו. אזולאי/לירון מולדובן

3. עידן ורד הגיע ביום שני לאימון המסכם מבית החולים, וחזר אליו בתום האימון, שם אשתו ילדה בת. ורד הגיע אתמול לאשדוד עם הצמיד של בית היולדות על ידו: "במחצית ידענו שהכל הולך קשה, ושצריך רק לתת 100 אחוז מכל אחד כדי שנוכל לנצח. גם כאלה שלא שיחקו הרבה העונה עלו טוב וכל הכבוד להם, כמו אזוגי, בני, אייזן. אם לא נבוא ככה גם בשבת אז לא ננצח".

ורד , שבישל את השער הראשון, הוסיף: "הייתה לי שיחה אתמול עם קובי רפואה, שבא ושאל איך אני מרגיש. אמרתי לו שאני כאן ששה חודשים ובכל משחק בנתונים הכי טוב שיש, לא מפסיק לרוץ, מרגיש טוב פיזית וסיימתי עם שער אחד. אז הוא אמר לי: "אין בעיה שאתה רץ ועובד, אבל אתה פה לתת שערים ובישולים, גם אם זה תזייף טיפה מאחור'. ולקחתי את זה מכאן".

עידן ורד שחקן הפועל תל אביב עם אושר דוידה. לירון מולדובן
שיחה טובה עם המאמן החדש. ורד חוגג/לירון מולדובן

4. בימים הקרובים יבינו האדומים מי יעמוד לרשות המאמן לקראת קרית שמונה. בן ביטון, אופק ביטון ודני גרופר עשויים להיעדר, כמו גם פארליי רוסה. עדיין לא ברור מה יהיה לגבי דורון ליידנר. דן איינבינדר יחזור לסגל לאחר שהיה מוצהב אתמול. בדקות האחרונות של המשחק בן ביטון ניסה להפריע לשופט הרביעי ונעמד לידו כמעט עד לסיום, ככל הנראה חיפש את הצהוב החמישי היות וידע שלא ישחק במשחקים הקרובים עקב הפגיעה בתאומים. צוות השיפוט קלט את זה והתעלם מהמגן. מאמן הכושר עופר דורון כעס על אופק ביטון בטענה שהרגיש את הכאבים כבר בחימום ולא עדכן אותם.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. לירון מולדובן
עם הפנים קדימה, לעתיד טוב יותר. הפועל תל אביב חוגגת/לירון מולדובן

5. קובי רפואה בשלב הזה לא יכול לעבור בבקרה, כאשר הדרישה היא שהאדומים יפקידו ערבויות עבור פסקי הבוררות בעניין מאור בוזגלו ואחמד עאבד בסך 2.7 מיליון שקל. הפועל כבר פנתה לבית הדין לעבודה על מנת לבטל את פסקי הבוררות ובעקבות החלטת הבקרה היא תגיש עתירה לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל וייתכן שגם לבית המשפט, שכן הדיון בבית הדין לעבודה יתקיים רק בחודש יולי 2022. אגב, משמעות הדברים היא שללא הערבויות או החלטה אחרת מצד ההתאחדות או בית המשפט, האדומים גם לא יוכלו לצרף שחקני רכש בינואר ללא ערבויות מתאימות.

האזינו: אופיר סער על הנעשה בהפועל תל אביב

משחקי המחזור הבא

הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד
הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה
הפועל נוף הגליל - מכבי נתניה
בני סכנין - מכבי חיפה
הפועל חדרה - הפועל באר שבע
בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים
מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully