וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי מעודד למרות התיקו: "אנחנו בדרך הנכונה, זאת הברצלונה שאני רוצה"

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 8:47

ברצלונה הוציאה תיקו מול 10 שחקנים, המאמן שאב עידוד מה-1:1 מול סביליה: "שיחקנו טוב, הגיע לנו לנצח". אראוחו: "סיבוב ראשון לא טוב שלנו"

תקציר: ארסנל - סנדרלנד 1:5/ספורט1

סביליה וברצלונה נפרדו אתמול (שלישי) ב-1:1 במשחק השלמה מהמחזור הרביעי. התוצאה לא טובה במיוחד בשביל אף אחת מהן כיוון שסביליה נותרה חמש נקודות מתחת לריאל מדריד המוליכה ובארסה עדיין במקום השביעי בלבד, אבל מאמן ברצלונה צ'אבי כן יכול למצוא נקודות עידוד מהעובדה שהקבוצה שלו לא הפסידה במשחק חוץ קשה מאוד מול יריבה חזקה, ואף חזרה מפיגור.

צ'אבי מאמן ברצלונה. רויטרס
בתקופתו כשחקן המאמן לא היה מרוצה מתיקו מול 10 שחקנים. צ'אבי/רויטרס
רונאלד אראוחו שחקן ברצלונה. רויטרס
"חבל, רצינו לנצח". אראוחו/רויטרס

יש לציין כי סביליה שיחקה את המחצית השנייה בעשרה שחקנים, אחרי שקונדה הורחק בעקבות התפרצות וזריקת כדור על ראשו של ג'ורדי אלבה.

מאמן ברצלונה צ'אבי אמר: "איבדנו שתי נקודות, הגיע לנו לנצח, גם כשהיינו 11 מול 11. שיחקנו כמו שרצינו לשחק, ראיתי את ברצלונה מראה אופי, וזה מה שאני רוצה. הקבוצה הזאת צומחת ומתפתחת. בסך הכל התחושה היא מתוקה-מרירה. אתקשה לישון הלילה כי היינו חייבים לנצח, במיוחד מול 10. אנחנו חייבים להיות רגועים יותר, במיוחד כשיש לנו שחקן יותר, אבל אני גאה בקבוצה למרות התוצאה, זה היה החלק הרע היחיד במשחק. שיחקנו עם לחץ והנעת כדור גבוהה. זה מגרש חוץ קשה. ברור שיש לנו דברים שאנחנו צריכים לשפר, אבל אני גאה בקבוצה כי אנחנו בדרך הנכונה. בארסה הזאת היא הקבוצה שאני רוצה".

אגדת ברצלונה קרלס פויול צייץ: "אנחנו על המסלול הנכון, אנחנו לא יכולים לוותר עכשיו, אנחנו ברצלונה".

רונאלד אראוחו, שכבש את השער של ברצלונה בנגיחה נפלאה והתרוממות נהדרת, אמר אחרי המשחק: "חבל כי רצינו לנצח, אבל שיחקנו טוב, אנחנו צריכים קצת יותר כדי להרוג משחקים כאלה. מחצית העונה הראשונה לא טובה, אבל אנחנו עובדים טוב ויש עוד הרבה משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully