וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה במשבר: "לא מצליחים להתרומם. המשחק בשבת קריטי"

22.12.2021 / 8:25

האדומים מהכרמל עם שתי נקודות מ-18 האחרונות ומגדירים את המפגש עם מ.ס. אשדוד כ"צומת דרכים". טורה וסרדל יהיו כשירים?

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל חיפה אחרי ההפסד אמש (שלישי, 1:0) למכבי נתניה. הקבוצה של אלישע לוי אמנם עדיין נמצאת במקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון בסיום העונה, אבל גם קרובה מאוד לתחתית אחרי שאספה שתי נקודות בלבד מ-18 האחרונות. "אנחנו לא מצליחים להתרומם וזה מדאיג מאוד", אמר שחקן בקבוצה, "אם לא נתעורר אנחנו עלולים למצוא עצמנו רחוק מהמטרה שהצבנו לעצמנו".

האדומים רשמו עוד משחק לא טוב ומודאגים בעיקר מהסגל הקצר וחוסר האפשרויות של לוי לעשות שינויים. אמש ניסו קפילוטו התחיל את המשחק על הספסל בשל כאבים במשפעה, בעוד לירן סרדל, סקו טורה ואלון תורג'מן הפצועים כלל לא היו בסגל - מה שהשאיר ללוי מעט מאוד מקום לשינויים תוך כדי משחק.

אוהדי הפועל חיפה. ברני ארדוב
עוד אכזבה לאוהדים האדומים/ברני ארדוב

במועדון מתכוונים להתחזק בשני שחקנים לפחות בחלון ההעברות בינואר כשהמטרה היא לכל הפחות לצרף קשר למרכז המגרש ומגן שמאלי. בחיפה העלו את שמו של יהב גורפינקל, אך המטרה הראשונית היא למצוא זרים לעמדות אלו.

עוד לפני המשחק שוחח הבעלים יואב כץ עם השחקנים. כץ היה מאושפז בימים האחרונים והספיק להשתחרר אחרי שהרגיש טוב. הוא ביקש מהשחקנים להתאמץ גם בשבילו, אך ראה אותם מפסידים שוב.

כעת בחיפה מקווים לחזרתם של טורה וסרדל וכן קפילוטו להרכב במשחק נגד מ.ס אשדוד ביום שבת, שהפך להיות קריטי מאוד. "זה משחק של צומת דרכים", קבע שחקן בקבוצה, "גם אשדוד מגיעה אחרי מכה קשה. מי שתנצח תצא לדרך חדשה ומי שתפסיד תמצא את עצמה מסתכלת על התחתית".

משחקי המחזור הבא

הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד
הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה
הפועל נוף הגליל - מכבי נתניה
בני סכנין - מכבי חיפה
הפועל חדרה - הפועל באר שבע
בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים
מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully