וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה לא עבר בבקרה, סלים טועמה יעמוד על הקווים באשדוד

21.12.2021 / 17:53

הפועל תל אביב לא הצליחה לקבל את האישור המיוחל כדי שהמאמן החדש ידריך את הקבוצה בעקבות אי התשלום למאור בוזגלו ולאחמד עאבד, אחד מעוזריו ינהל את המפגש

קובי רפואה מוצג כמאמן הפועל תל אביב/צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

הקדנציה השלישית של קובי רפואה בהפועל תל אביב אמורה הייתה לצאת לדרך הערב (שלישי, 19:45, ספורט3) במשחק חוץ נגד מ.ס אשדוד, אלא שראשי המועדון לא הצליחו להעביר את חוזהו בבקרה התקציבית ועל כן מי שיעמוד על הקווים בעוד שעה קלה זהו עוזר המאמן סלים טועמה.

רפואה, שרק אתמול הוצג רשמית ועוד קודם לכן העביר את האימון הראשון אחרי שהחליף את ניר קלינגר שפוטר בעקבות ההדחה מגביע המדינה, יצפה במשחק היום מיציעי אצטדיון הי"א באשדוד. הבקרה התקציבית מנעה את רישומו של רפואה כבר למשחק היום בעקבות הבוררויות של המועדון נגד מאור בוזגלו ואחמד עאבד, להם לא שולמו כספים על אף שניתן פסק דין.

עוזר מאמן הפועל תל אביב סלים טועמה. אריאל שלום
שוב על הקווים. סלים טועמה/אריאל שלום

למרות כל זאת, בהפועל תל אביב לא צופים שתהיה בעיה בקבלת האישורים הנדרשים לקראת המשחק הבא של הקבוצה, ביום שבת נגד עירוני קרית שמונה - אז כבר רפואה צפוי לעמוד על הקווים לצד עוזרו החדש-ישן, נמרוד קוסטיקה. כזכור, טועמה, שגם היה עוזרו של קלינגר, כבר עמד על הקווים בפתיחת העונה כאשר ניר קלינגר גרר עונש הרחקה מהעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully