וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול בחצי גמר גביע הליגה בתום דרמה גדולה, גם צ'לסי וטוטנהאם עלו

צפו בתקצירים: המייטי רדס חזרו מ-3:1 ל-3:3 בדקה ה-95, ועלו לאחר 4:5 בפנדלים. הבלוז גברו על ברנטפורד, התרנגולים ניצחו 1:2 את ווסטהאם

תקציר ניצחונה של ליברפול 4:5 בפנדלים על לסטר בגביע הליגה, אחרי 3:3 ב-90 דקות/ספורט1

משחקי רבע גמר גביע הליגה באנגליה ייצאו לדרך עוד אתמול (שלישי) עם ה-1:5 של ארסנל על סנדרלנד, ונמשכו הערב כאשר ליברפול עלתה לחצי הגמר לאחר שכבר פיגרה 3:1 מול לסטר, אך הצליחה להשוות ל-3:3 בדקה ה-95, וניצחה 4:5 בתום דור קרב מהנקודה הלבנה. צ'לסי עלתה לשלב הבא כאשר השיגה 0:2 עם שני שערים מאוחרים בחוץ על ברנטפורד. טוטנהאם תהיה גם בחצי הגמר בזכות 1:2 ביתי בדרבי לונדוני מול ווסטהאם.

שחקן ליברפול טאקומי מינאמינו. רויטרס
השווה בתוספת הזמן מול ליברפול, שעלתה לחצי הגמר בפנדלים/רויטרס

ליברפול - לסטר 3:3 (4:5 לליברפול בפנדלים)

המייטי רדס עלו עם הרכב משני, לאור העובדה שצפויים לה שני משחקים בתוך 48 שעות בשבוע הבא ונענשו על כך מהר מאוד. תוך 13 דקות מצאו את עצמם השחקנים של יורגן קלופ בפיגור 2:0 בבית כאשר ג'יימי ורדי פעמיים (9 ו-13). אלכס אוקסלייד צ'מברליין צימק שש דקות לאחר מכן, אך לסטר השיגה את השלישי בדקה ה-33 משער של ג'יימס מדיסון. גמור? טאקומי מינאמינו בישל בדקה ה-68 לדיוגו ז'וטה שצימק, וחמש דקות בתוך תוספת הזמן קבע 3:3 דרמטי ושלח את המשחק לדו קרב מהנקודה הלבנה.

השועלים העייפים החטיאו פעמיים, מינאמינו אמנם שלח את הפנדל שלו למשקוף, אך ז'וטה כבש את הפנדל המכריע והמייטי רדס בחצי הגמר לאחר 4:5 מהנקודה הלבנה.

עוד בוואלה!

רוב קבוצות הפרמיירליג סירבו להשבתת העונה, שתימשך כמתוכנן

לכתבה המלאה
שחקן טוטנהאם לוקאס מורה. רויטרס
טוטנהאם בחצי הגמר. מורה/רויטרס

צפו בניצחונה של טוטנהאם

תקציר: טוטנהאם - ווסטהאם 1:2/ספורט1

טוטנהאם - ווסטהאם 1:2

הקבוצה של אנטוניו קונטה ששבה לשחק לאחר שהקורונה השביתה אותה לשבועיים הציגה יכולת נהדרת במשחק הליגה האחרון מול ליברפול, וכעת המשיכו במומנטום גם לעבר המפעל השלישי בחשיבותו. שלושת השערים במשחק נכבשו בתווך של 5 דקות. סטיבן ברחווין העלה את התרנגולים ליתרון בדקה ה-29, אך ג'ארוד בואן השווה שלוש דקות לאחר מכן. שתי דקות לאחר שער השוויון, לוקאס מורה השיב היתרון למארחת, ששמרה עליו עד הסיום בדרך לחצי הגמר.

שחקני צ'לסי חוגגים. רויטרס
צ'לסי הצליחה להשיג את הניצחון/רויטרס

צפו בניצחון של צ'לסי על ברנטפורד

תקציר: ברנטפורד - צ'לסי 2:0/ספורט1

ברנטפורד - צ'לסי 2:0

שתי הקבוצות הגיעו עם הרכבים חסרים בעקבות נדבקים בקורונה, כאשר הבלוז קיבלו בחזרה את ז'ורז'יניו ומתאו קובאצ'יץ' שפתחו, אך עדיין עלו בהרכב טלאים. ברנטפורד הצליחה להחזיק מעמד יפה מול אלופת אירופה, אך בדקה ה-80 נפרץ הסכר כאשר פונטוס יאנסון השבדי כבש שער עצמי. חמש דקות לאחר מכן קיבלה האורחת פנדל אותו ז'ורז'יניו שלח פנימה, וצ'לסי תהיה בחצי גמר גביע הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully