וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב קבוצות הפרמיירליג סירבו להשבתת העונה, שתימשך כמתוכנן

ראשי הליגה ונציגי 20 המועדונים נפגשו והחליטו שמחזור אמצע השבוע בסוף דצמבר לא יידחה. הפתרון להפחתת העומס: ביטול המשחקים החוזרים בגביע

תקציר: טוטנהאם - ליברפול 2:2 (בלי שדר)/ספורט1

התפרצויות הקורונה במועדונים רבים בפרמיירליג הובילו לכך שבסוף השבוע האחרון נערכו בסך הכל ארבעה מתוך עשרה משחקים שאמורים היו להתקיים במסגרת המחזור ה-18, אבל נכון לכתיבת שורות אלו הכוונה בממלכה היא להמשיך את חגיגת חג המולד כרגיל.

בעקבות ההתפרצויות הרבות של הנגיף ולקראת לוח המשחקים הכי עמוס שיש - שלושה משחקים לכל קבוצה בשבוע אחד, לחלק מהקבוצות כ-48 שעות בין משחק למשחק - מאמנים רבים, ביניהם יורגן קלופ מליברפול ותומאס טוכל מצ'לסי, ביקשו לדחות את המחזור ה-20 שאמור היה להתקיים באמצע השבוע הבא, אלא שבפגישה שנערכה היום בין ראשי הליגה ו-20 נציגי המועדונים, מתברר כי רוב הקבוצות דווקא בעד המשך העונה כרגיל.

שחקן ליברפול טרנט אלכסנדר ארנולד חוגג. רויטרס
ממשיכים כרגיל, עושה רושם. טרנט אלכסנדר ארנולד/רויטרס

ראשי הפרמיירליג, באופן מובן ובניגוד לקבוצות, התנגדו לדחיית המחזור ה-20 ועמדו על כך שיש להמשיך לשחק כרגיל כל עוד הקבוצות ערוכות לכך ולא סובלות מהתפרצות שמונעת מהן להעמיד סגל ראוי, אלא שהטענה מצד מספר קבוצות הייתה שבמצב הקיים אין באפשרות המאמנים לבצע רוטציה ועל כן מדובר בסיכון השחקנים. ולמרות זאת, לאור העובדה שרוב המועדונים מעוניניים להמשיך לשחק, הליגה תימשך כמתוכנן כל עוד לא יהיו התפרצויות נוספות שייאלצו לדחות משחקים פרטניים.

במטרה למנוע עומסים ולסייע לקבוצות, כן התקבלה החלטה לבטל את המשחקים החוזרים בסיבובים השלישי והרביעי בגביע האנגלי, כך שתוצאת תיקו תוביל להארכה ולפנדלים ולא לקיום משחק נוסף. עוד פורסם כי התפרצויות קורונה נוספות עלולות להוביל לביטול אחד ממחזורי ינואר, במטרה לייצר מעין פגרה קצרה שתאפשר לקבוצות לבודד את השחקנים ולהיערך לקראת חזרה אינטנסיבית. בנוסף, לא מן הנמנע שבקרוב תתקבל החלטה לשוב לקיים משחקים בדלתיים סגורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully